24 Haziran 2012 Pazar

Kristen Stewart vs Sneakers

Gün geçmiyor ki Kristen Stewart spor ayakkabılarıyla kırmızı halıda, davetlerde boy göstermesin..
Tamam biliyoruz spor bi tarzın var, maskülen giyinmeyi seviyosun, topuklu ayakkabılarla yürüyemiyosun ama bari babet falan giysen!


Ben Kristen olsam hayatta böyle bir fotoğrafımı göremezdiniz.. :)








Neymiş efendim, hanım kızımız tökezlemekten, sendelemekten hoşlanmıyormuş.. Aramızda bundan hoşlanan olduğunu sanmıyorum, ama hepimiz bir Louboutin'a aşık olabiliriz ! :)

18 yorum:

  1. Hahaaa valla ben takdir ettim,herkes gibi olmamış rahatına bakmış o elbiselerin altında bile :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kadar da rahatına düşkün olunmaz ki ama canımm :)

      Sil
  2. Kuul kız ya ondandır :P Ben bazır yerlerde seviyorum Balmain elbisesi hariç diğer yerlerde olan conversleri sevdim elbiseleriyle mesela ama bende böyle gezmezdim kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben giyim tarzını da çok sevmiyorum zaten o yüzden daha bi itici geldi sanırımm :)

      Sil
  3. Yerden yere vurmuşsun keşke daha fazla saldırsaydın.. Pazara gitmiyosun ki arkadaşım, ne öyle eski püskü sneakerslar :/
    Iyy hiç sevmiyorum şu kızı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh yalnız değilim dimi sen de sevmiyosun dimi dimiii :)

      Sil
    2. yanlız artık converse lerine ve snekaers larına lafgeldiği için giymiyor ve ben bir krisbian ım lütfen saygı göstereilm ve zaten artık topuklu giyiyyor ödül törenlerinde o siyah elbisesinin altınada siyah platform topuklu ayakkabısı vardı diye hatırlıyorum

      Sil
  4. bana çok mantıklı geldi :) o kırmızı halıda giydikleri topuklular normal değil bence yani 15 cm falanlar. bende topuklu giymedigimden hep merak etmiştim saatlerce nasıl duruyrolar onların üstüne ama şimdi sadece 1 saat bile ayagında durdugunu sanmıyorum sadece fotograf cekinilecek alanda giyiniyor sanırım..şimdi normal geliyor budurum :) ama dedigine de katılıyorum daha şık babetlerde tercih edebilir. nebileyim payetli babetler falan çok moda şimdi öle daha güzel görüntüler elde edebilir ama yine de ben bu kıza sneakers ı yakıştırıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sneakers yakışıyo evet ama keşke ona göre elbiseler seçsee ya da babet falan giyse! :)

      Sil
  5. ya şimdi topuklu ayakkabı iki ucu b*klu değnek... evet seksi ötesi bir item, ancak eğer rahatsızsa ve de benim gibi beceriksizsen yapcak bişe yok anam :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maskülen bi tarzı var zaten smokin ya da pantolon ceket gibi şeyler seçerek altına düz ayakkabılar giymek gibi bi seçeneği her zaman var aslında :)

      Sil
  6. Iyy, şimdi güzel ya da marjinal falan olduğunu sanıyordur, çok itici ben ce. Hayır yine converse giy ama bari ama kıyafetini ona göre seç. Bunu da mı biz öğretcez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet çok itici bence de.. conversein bile bin türlüsü var eski püskü ayakkabıyla neden çıkıyosun karşımıza.. çok kızdım :)

      Sil
  7. benim gibi düşünenler var dimiii :)

    YanıtlaSil
  8. Ahh hayırr tatlım sen nesin böyle :s Yerine göre giyinmek denen bir şey var. Cemiyetin şa şasını çekemeyeceksen neden bu hayatı seçtin :S İlginç , hiç sevmedim ..:(

    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Bu kızım bu hali tansiyonumu düşürüyor! :) rahat topuklu ayakkabılar da var platform gibi, ya da mini elbise altına babet seçeneği var böyle salaş sneakerlar o gece elbiselerinin altına hiç olmuş mu :///

    YanıtlaSil
  10. Nike Sneakersları ayağında problem olduğu için giyiyordu atıp tutmak ne kolay.

    YanıtlaSil
  11. artık topuklu ayakkabı giyiyor ve ayrıca da bu konuşlarda çok haber yapıldığı için artık topuklu giyior ve iyah elbisesimnin altında ben topuklu siyah platform vardı diye hatırlıyorum bende bir krisbianım saygı dualım bazı fotğraflardaki elbiselerin altına gerçekten topuklu ayakkabı giymesi gerektiğini bende düşünüyorum ama bazıları gerçekten uymuş

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...