28 Nisan 2014 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Caudalie Nemlendirici Tonik


Uzuuun zamandır cildime uyan, beklentilerimi karşılayan bir tonik arayışındaydım. Kızlarla Denedim Biliyorum köşesi için ne denesek diye düşünürken hepimizin tonik arayışında olduğunu fark ettik ve piyasadaki tonikleri araştırmaya başladık.
En sonunda hepimizin merak ettiği Caudalie nemlendirici toniği denemeye karar verdik.. Zaten Caudalie de çok merak ettiğim bir markaydı.


Öncelikle içeriğiyle başlamak istiyorum. Çünkü benim için bir üründe en önemli şey doğal ya da doğala yakın olması. Ne kadar az kimyasal o kadar iyi!
Caudalie nemlendirici tonik de yüzde yüz doğal bir ürün olmasa da paraben, alkol, renklendirici gibi birçok zararlı kimyasalı içermiyor.



Gelelim içerdiklerine.. Nemlendirici vinolevure içerdiği yazıyor. Tam olarak türkçe karşılığı nedir bilmiyorum fakat şarap yapımı sırasında kullanılan mayadan ekstrakte ediliyormuş ve oldukça iyi bir nemlendirici olduğunu düşünüyorum. Bunun yanında portakal çiçeği, limon çiçeği, karpuz ve nane yaprağı esansları içeriyor. Bu esanslar sayesinde oldukça doğal, otsu hafif de üzümü andıran bir kokusu var, ben çok sevdim! Bunun yanında her ne kadar yeşil rengiyle doğal bir ürün gibi görünse de PEG gibi, sodyum benzoat gibi pek de hoş olmayan kimyasallar içeriyor.


Ürün üzerinde hayvanlar üzerinde deney yapılmadığı yazıyor fakat ürün PETA'nın deney yapanlar sayfasında. Hangisine inansam bilemedim ama gerçekten deney yapıyor ve üzerinde yapılmadığı yazıyorsa markanın en büyük eksisi olur!

Gelelim yapısı ve etkilerine.. Oldukça akışkan bir yapıya sahip, su gibi. Pamuğa 2-3 pompa alıp, yüz yıkama jeliyle temizlediğim cildime uyguluyorum.
Şişe tasarımı, pompalı oluşu kullanım rahatlığı sağlıyor.
İnternette okuduğum kadarıyla pamukla değil de direkt cilde elle masaj yaparak uygulayanlar varmış. Ben toniği cildimde kalan, yüz yıkama jelinin temizleyemediği kalıntıları temizlemesi amacıyla kullanıyorum. Bu nedenle toniği cilde yedirmek pek mantıklı gelmedi. Ama toniğin nemlendirmesi o kadar güzel ki bunu yapanları da garip karşılamadım.. :)
Cildim karma - yağlı olduğu için toniği uyguladıktan sonra neredeyse nemlendiriciye ihtiyacım kalmıyor. Alkolsüz bir toniğe göre oldukça güzel temizliyor, ferahlatıyor, gözeneklerimin açıldığını hissediyorum. Hatta hazır gözenekler açıkken geçen hafta deneyip gördüğümüz Avene Termal Suyu sıkıyorum. Sabah uyandığımda cildim o kadar yumuşak ve pürüzsüz oluyor ki, beni bu toniğe aşık eden nokta işte bu!

Birçok online alışveriş sitesinde bulabileceğiniz bu ürünü biz kızlarla dermoeczanem.com'dan almıştık. 200 ml'si kalmadığı için küçük boyunu almıştık ama ben etkilerini o kadar sevdim ki daha doğal içerikli ama aynı etkileri gösteren başka bir tonik bulamazsam ve içeriğindeki birkaç kimyasalı görmezden gelebilirsem büyük boyunu da alabilirim.

Caudalie Nemlendirici Tonik için puanım: 4/5
Üzülerek 1 puanı içindeki kimyasallardan kırıyorum :(

Ürünün diğer cilt tiplerinde nasıl etki gösterdiğini okumak için;
Hassas-Karma Ciltler için Fatma'nın yazısı,
Kuru-Karma Ciltler için Sevgi'nin yazısı,
Çok Kuru Ciltler için Bengü'nün yazısı.

Instagramda @denedim_biliyorum adıyla bizi bulup takip edebilirsiniz!
Kimler denedi bu toniği var mı benim kadar seven? :) Ya da var mı bana önerebileceğiniz daha doğal içerikli, memnun kaldığınız tonikler?

16 yorum:

  1. bu tonik kesinlikle deneme listemde içinde alkol olmaması kesinlikle artı puan benim için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka denemelisin ben çok memnun kaldım!

      Sil
  2. cnm ben de bu markayı çok merak ediyordum hatta nuxe ile aynı marka dediler bilmiyorum doğru mu, bu aralar nuxe ürünlerinden pek de memnun değilim... içerik konusunda hemfikirim seninle ben de çok incelerim, ama ben sodyum benzoat'ı parabene göre biraz daha masum bir koruyucu olarak görüyordum. Gıdalarda da kullanılabilen bir koruyucu çünkü. Gerçi hocamız hep derdi önemli olan doz diye yani tabi masum değil koruyucuların çoğu:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım hiç bi kimyasal masum değil o yüzden diyorum ne kadar az kimyasal o kadar iyi.. ben hayatımdan çıkarıyorum bi çoğunu ama bi kısmına mecburuz malesef :(

      Sil
  3. alkolsuz olması benım ıcın sahaneeeee....cok tesekkurler sevgıler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bizim de en önemli tercih sebeplerimizden biriydi bu, umarım sen de seversin canım öpücükleer :)

      Sil
  4. Ayyy kıyamam sana, yorum istermiş, çok şekermiş:)
    Şaka bir yana sadece başarılar dilemek için geldim..Deep yönlendirdi. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. O değilde ben eşeğe bayıldım :D Ya nolcak benim bu koku durumum yok mu bunu çözcek bişiyler :D

    YanıtlaSil
  6. Komedon yapmadı mı? ben o yüzden tonik kullanamıyorum:/ ama bu oldukça cazip geldi bana birkaç kimyasalı olmayaydı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır canım bende hiç yapmadı.. o içindeki birkaç kimyasal olmasa rüya tonik olucaktı benim için :)

      Sil
  7. Bu markayı bende çok merak ediyorum, germeyen tonik arayışıma belki çare olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de o gerilme hissinden hiç hoşlanmıyorum ama bu tonikte o his hiç yok, o yüzden çok denenesi :)

      Sil
  8. Ben de elimdekiler biterse bir şans vereyim o zaman :) Kokusunu merak ettim

    YanıtlaSil
  9. umarım sen de kokusunu seversin canımm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...