10 Haziran 2014 Salı

Ünlülerin Bikini Tercihleri 2014

Havalar ısınmasa da, hala deli gibi yağmur yağsa da resmi olarak HAZİRAN ayındayız! Yaz geldi de geçiyor bile.. Bir an önce deniz, kum, güneş üçlüsüne kavuşmak istiyorum! Bu sırada da harika bir bikini bana eşlik etse hiç fena olmaz..
Bu yaz için aradığım modeli hala bulamadım ama ünlülerin bikinileri size ilham verebilir belkiii!











Benim favorim püsküllü bikini arayan biri olarak tabi ki Jourdan Dunn ve Elie Goulding!
Sizin favoriniz hangisi?

4 yorum:

  1. Zeki Triko'da görmüştüm ben sanki püsküllü bikini. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet zeki triko'da var boy boy reklamları da var her yerde ;)

      Sil
  2. Canım püsküllü bikini arıyorsan hemen kotona bakmalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, aradığım modeli bulamazsam kotondaki de fena değil, alınabilir listemde ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...