18 Ağustos 2014 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Moshos Garden Tırnak Bakım Yağı

Tatiller, gezmeler, tozmalar yüzünden Denedim Biliyorum yazılarımıza minik aralar veriyoruz ama bu sırada ürün denemeye tam gaz devam ediyoruz!
Bu hafta da yazın ojesiz bırakıp dinlendirmeye, bakım yapmaya zaman bulduğumuz tırnaklarımız için bir ürün var! Moshos Garden Tırnak Bakım Yağı!


Moshos Garden ürünleri doğal içerikleri nedeniyle denemek istediğim ürünlerin başında geliyordu, bu fırsatı değerlendirip kızlarla bir şans vermek istedik bu markaya..


Zararlı kimyasal içermediği, hayvanlar üzerinde test yapmadığı için artı bir puan önde başlıyor benim için..
Ambalaj olarak koyu renk cam kullanılması da içeriğin bozulmadan daha uzun süre saklanabilmesine olanak sağlıyor.. Yalnız ağız kısımlarına dikkat etmek gerekiyor, bizim şişelerden biri yolda dökülmüş.. Moshos Garden da bu minik aksiliği hemen telafi edip yeni bir şişe gönderdi bize.. Bir kere de buradan teşekkürler!

Ürünü yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum. Öncelikle içeriğinde bulunan jojoba ve aloe veradan dolayı daha aromatik bir koku bekliyordum ama ramazan pidesi gibi bir kokuyla karşılaştım.. Rahatsız edici bir koku olmamakla birlikte güzel de diyemem.
Her tırnağıma birer damla damlatıp elimle tırnak ve tırnak etlerime yediriyorum. Yağın tamamen emilmesi bende yaklaşık 45 dakika sürüyor. Bu nedenle gece yatmadan sürüp sabaha kadar iyice emilmesini beklemek en iyisi. Tabi uyurken elinizi yüzünüze sürme ihtimaliniz varsa bu yöntemi hiç önermiyorum. Yepyeni sivilceleriniz olabilir..
Çok sorunlu tırnaklara sahip olmadığım için üründen beklentilerim arasında havasızlıktan sararmış tırnaklarımın rengini açması ve tırnak diplerimi nemlendirmesi vardı. Yaklaşık 3 haftalık bir zaman diliminde haftada 3 kez uygulama sonucu sararma sorunumu biraz azalttı. Tırnak diplerimde kalıcı bir nemlendirme yapmadı, kütikül yumuşatma konusunda da bir etkisini göremedim..

Ürünle ilgili olumlu sayabileceğim özellikler yüzde yüz doğal olması ve hayvanlar üzerinde test yapmaması. Bunun dışında tırnaklarımda olumlu ya da olumsuz hiç bir etkisini göremedim. Markanın diğer ürünlerine şans vermeyi düşünüyorum ama tırnak bakım yağı benim tırnaklarımda pek etkili olmadı. 

Moshos Garden Tırnak Bakım Yağı için puanım: 2/5

Ürün hakkında diğer kızların yorumlarını okumak için;
Hassas-Karma Ciltler için Fatma'nın yazısı,
Kuru-Karma Ciltler  için Sevgi'nin yazısı,
Çok Kuru Ciltler için Bengü'nün yazısı.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...