28 Aralık 2014 Pazar

Denedim Biliyorum: Missha Super Aqua

Denedim Biliyorum'da yılın son yazısında, BB kremini bayılarak kullandığım, Ankara'ya yakın zamanda mağaza açan bir marka var, Missha!



Missha, Kentpark'ta açıldı, çok da iyi oldu. İnternet üzerinden satışı olsa da mağaza tüm ürünleri deneyerek, görerek almak çok daha keyifli.
Super Aqua serisi de Denedim Biliyorum ekibi olarak yüz temizleyicimizin bittiği bir anda imdadımıza yetişti. Benim cilt sorunum daha çok gözeneklerimle ilgili olduğu için Pore Correction isimli olanı seçtim.


Düzenli kullanımda daha az siyah nokta ve daha küçük gözenekler vaat ediyor. 

Yapısı çok ince taneciklerden oluşuyor. Bu tanecikler Bora Bora sahillerinden gelen deniz kumundan elde edilen beyaz kum. Hafif bir peeling etkisi gösteriyor. 

Kokusu oldukça ferah, sabunumsu..
Cildimi güzel temizliyor fakat makyaj temizleme konusunda hiç yeterli değil. Cilt makyajı için yeterli olsa da göz makyajım suya dayanıklı olmasa dahi yarısı gözümde kalıyor. Ek bir makyaj temizleme adımına vakit ayırmak zor geldiğinden bu durum benim için büyük bir eksi.


İçerik olarak çok da masum sayılmaz. Paraben içermese de oldukça bol kimyasal bulunuyor. Günde iki kere yüzüme süreceğim ürünün daha temiz olmasını tercih ediyorum aslında.. Gözenekleri küçültme konusunda oldukça iddialı bir ürün olduğunu duyduğum için bir şans vermek istedim.



Missha'nın en sevdiğim özelliklerinden biri de hayvanlar üzerinde deney yapmaması..

Tüm cilt tipleri için uygun bu ürün 2 aylık kullanım süresince gözeneklerimde fark edilebilir bir değişim yaratmadı. Onun dışında verdiği temizlik hissinden memnun kaldım. Cildimde ferah ve yumuşacık bir his bırakıyor. Özellikle içindeki minik parçacıkları çok seviyorum.

Ürünün en kötü yanı cilde uygulamanın çok zor olması sanırım. Fazlasıyla yoğun bir yapıya sahip. Önce yüzümü ıslatıp öyle cildime uygulamam gerek yoksa kuru cilde uygulandığında kesinlikle dağılmıyor. :)

Fiyatı da 150 ml bir temizleyici için gayet uygun. Sık sık indirime de giriyor, internet sitesi üzerinden takip edebilirsiniz. Bir şans verilmeli diye düşünüyorum.

Missha Super Aqua için puanım: 3,5/5

Ürün hakkında diğer kızların yorumlarını okumak için;
Hassas-Karma Ciltler için Fatma'nın yazısı
Kuru-Karma Ciltler  için Sevgi'nin yazısı
Çok Kuru Ciltler için Bengü'nün yazısı

3 yorum:

  1. kuzum missha hayvanlar üzerinde deney yapıyor çünkü çine japonyaya vs mağaza açarak satıyor ürünlerini. yani o memleketlerin kanunlarına göre satış yapması için deney yapmak zorunda..

    YanıtlaSil
  2. Bora Bora sahilleri bana hep isim olarak çok tatliş gelmiştir, bak konuyu nerden nereye bağlıyom :D

    YanıtlaSil
  3. Bana pek uygun olmasa da seninkini pek beğendim doğrusu, azcık versene bana :D :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...