4 Haziran 2015 Perşembe

Instagram Oje Günlüğü -2-

Instagram'da en çok oje fotoğrafı paylaşıyor olabilirim.. :) 

Bu aralar metalik renklere fazlaca takılmış durumdayım. Her gördüğüm rengi alıyorum!



Rival de Young 31 numara rengarenk yansımalara sahip bir oje. Şişede özellikle mor parlıyor ama tırnakta altın-yeşil tonlarında duruyor.



Koton 106 numara ise tam metalik, hoş bir altın rengi.. Arada gümüş yansımaları da var.


H&M Misty Plum morun değişik bir tonu. Severek kullanıyorum..


Essence 175 Be Berry Now hem yaza hem kışa yakıştırdığım bir renk.


H&M Get Married ise ismi gibi çok eğlenceli bir oje. Her rengin üstüne sürüyorum, burada Pastel 142 üzerinde. Yalnız bu ojenin gerçekten çok zor çıktığını söylemem gerek.. :( Bu ikiliyi bana Fatma hediye etmişti farklı zamanlarda, şimdi yazarken fark ettim :) <3


2 günde bir mecburen oje değiştiriyorum bu nedenle oldukça fazla zaman harcıyorum. En büyük sorunum ise gece sürdüğüm ojenin tam kurumamış olması ve sabah tırnaklarımda yastık izi ile uyanmam! :( Top coat olarak uygulanan oje kurutucuları seviyorum, Seche Vite'nin performansından çok memnundum fakat o kadar çabuk yoğunlaştı ki, bir zaman sonra kullanılamaz hale geldi. 
Siz neler kullanıyorsunuz? Var mı bana önerebileceğiniz süper hızlı kurutan aynı zamanda parlak gösteren bir oje kurutucu? :)

6 yorum:

  1. Bubucum, golden rose un quick dry'ını öneriyorlar, bir bakalım ona, bi seche vite eder mi bilmiyorum ama... Bu arada o metalik ojelerden ben de çok istiyorum, hiç denk gelmedim bugüne kadar, çok büyük eksikliğini hissediyorum şu an, anlatabiliyor muyum ^^

    YanıtlaSil
  2. kotonun bu yeni çıkan makyaj malzemelerinin hepsinden en kısa zamanda 1 er adet almak istiyorum =) metalik renkleri bazen ben de çok severim =)

    YanıtlaSil
  3. RY kesin alınacaklar listesinde..bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Rıvalde loop harıkaymış ama ya gule gule kullan burcucum ...;)

    YanıtlaSil
  5. Güzelim bende seni takip etmiyormuşum hemen geldim çok güzelmiş blogun:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...