7 Ekim 2011 Cuma

Fuşya !

Renklere ve kombinlere biraz ara vermiştim.. Yeni rengimiz fuşya ! 
Yazın oldukça fazla karşımıza çıkan bu renk kışın da özellikle siyahlarla, beyazlarla kullanılabilir bence..

İlk olarak bu sezonun moda rengi hardal ile fuşyanın uyumunu ben çok sevdim !


Fuşyayı en çok yakıştırdığım renk ise mavinin bu tonu ! Color block trendinde onları sıkça yan yana gördük =) 


Ben gece için kullanılan fuşya elbiseleri en çok nude tonlarla yakıştırıyorum.. Siyah çok klasik geliyor.. 


Siyah bi elbiseyi fuşya ayakkabı ve takılarla tamamlamak en sevdiğim kombinlerden ! =)


Fuşyanın siyah ve beyazla olan klasik birlikteliğini ben kışa çok yakıştırıyorum.. Aşağıdaki benim en çok kullandığım kombinasyonlardan.. =)



Fuşya özellikle ruj olarak çok kullandığım bi renk.. Tüm kombinlerde fuşya ruj kullandım.. Ama çok seviyorum ! =)
Fuşya rujla ilgili yazıma da buradan ulaşabilirsinizz =)

6 yorum:

  1. ben sonbahar rengi taba ile fuşyayı yakıştırdım birbirine:)

    YanıtlaSil
  2. ben de fuşyaya bayılırım özellikle de saks mavisiyle fuşyayı bir arada kullanmayı çok severim:)bu arada je t'aime yazılı siyah clutch çok güzel:)

    YanıtlaSil
  3. 3.fotoğraftaki elbiseye ve bıyık şeklindeki küpeye bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  4. Kombinlerine bayıldım zevklerimiz aynı :) Ellerine sağlık balımm :*)

    YanıtlaSil
  5. gülümse : evet aslında her renk birbiriyle kullanılıyo artık denemek lazım hepsini =)

    Ekimoza : ben de görür görmez bayıldım o clutcha hemen kullanmalıyım dedim =))

    Joveland : o elbise benim de favorim çok seviyorum o modeli =)

    Ezginin Günlüğü : beğenmene çok sevindim canımmm =)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel kombinler :) Bayıldım fuşyanın diğer renklerle olan uyumuna :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...