30 Ocak 2012 Pazartesi

SAG Awards 2012 Red Carpet

2012 Screen Actors Guild yani SAG Awards sahiplerini buldu.
Kırmızı halı pek beklediğim gibi değildi. Öyle çok beğendiğim elbiseler, saçlar, makyajlar olmadı malesef..
Ama çok renkli olduğu bir gerçek. Fotoğraflardan da görebileceğiniz gibi tüm ünlüler rengarenk giyinip gelmişler, siyah hiç yok denecek kadar azdı.

Kyra Sedgwick ve Angelina Jolie elbiselerinin yaka kısmı hariç çok şık bulduğum iki isim.. Özellikle Sedgwick'in yan dekoltelerine bayıldım !


 Jessica Chastain ve Berenice Bejo dümdüz elbiseleriyle katılmışlardı. Jessica elbisenin rengiyle, Berenice ise ışıltısıyla geçer puan aldılar benden ! =)


Busy Phillipps ve Shailen Woodley bu elbiseleri nerden buldular diye merak etmeden duramıyor ve yorum yapmadan geçiyorum !!


Gecede beğendiğim iki isim.. Emily Blunt çok hoş bir renk seçmiş, başka renk olsa bu kadar beğenir miydim bilmiyorum. Julie Bowen ise kendine yakışan bir renk ve değişik bir model seçmiş. Ben çok beğendim.


 Kaley Cuoco gittikçe kilo alıyor ve bu elbisesiyle olduğundan 10 kilo fazla görünüyor sanırım.. Michelle Williams da çok beğenmediğim bi elbiseyle gelmişti ama bu ikiliyi de sevdiğim için görmezden geliyorum..



Rose Byrne normalde çok kısa olmamasına rağmen bu tulumla pek bi kısa görünüyordu. Saçlarından bahsetmiyor ve pas geçme hakkımı kullanıyorum bir kez daha. Zoé Saldana ise içine atlet giymiş görüntüsüyle bence kırmızı halıya pek yakışmıyordu, ama alt kısmını çok beğendim.


Sofia Vergara çok sade ve çok şık görünüyordu, o da favorilerimden !


Gelelim The Help filminin kadrosuna.. Dün gece izleyip çok etkilendiğim, beni gece gece ağlatan, çok beğendiğim bir filmdi ! 
Oscar'da da güçlü adaylardan olan bu film;
En iyi oyuncu kadrosu,
En iyi kadın oyuncu : Viola Davis,
En iyi yardımcı kadın oyuncu : Octavia Spencer
olmak üzere 3 ödül birden aldı.

Bu güzel filmin etkisinden midir bilmiyorum ama Viola Davis gözüme çok şık geldi. Ten rengine çok çok yakıştırdığım bu elbisenin içinde gerçekten çok güzel görünüyordu.


Octavia Spencer da sade elbisesiyle çok şıktı. Kocaman topuzu da çok yakışmıştı =)


Son zamanlarda çok beğendiğim Emma Stone, The Help filminde çok başarılıydı. Bir kez daha onaylamış oldum kendi kendime ne kadar güzel olduğunu.. =) Ama bu elbisesini hiç yakıştıramadım kendisine malesef..


Meryl Streep de çok sevdiğim ama beğenmediklerim arasında.. Nerdeyse elbisenin içine boğazlı kazak giyip gelicekmiş. Ama ne giyse onun havası yetiyor, çuval giyse yine asil görünür eminim =)


Gelelim Glee kızlarına..
Lea Michele bacak dekolteli elbisesiyle çok güzel görünüyordu. 
Diana Agron pembe elbisesiyle fazla klasikti. 
Nava Rivera her zamanki gibi seksi bir elbise seçmişti. 
Dizide en güzel giyinen Heather Morris bu yılın tüm trendlerini birleştiren bir elbise giymişti ve favorilerimden oldu kendisi !
Amber Riley de kırmızı halıda görmeye alıştığımız bir görüntüdeydi.
Jenna Ushkowitz beni en çok şaşırtanlardan biri oldu ! Genelde siyah ve daha gotik kıyafetler tercih eden Jenna bu haliyle çok daha güzel olmuş ve elbisenin sırt ve bel dekoltesine bayıldım !
Ne giyerlerse giysinler bu kızların torpili büyük benim için ! =)







9 yorum:

  1. Ben Emma'cigimi cok begendim, cok sirin buldum oysakiiii :)) hihih ama acikcasi Oscar oncesi hayal kirikligi oldu benim icin.. Hic "evet olmus" biri takilmadi gozume..

    YanıtlaSil
  2. lulucumm ; evet şirin olmuş amaa ben onu daha güzel daha daha elbiseler içinde görmek istiyorum, beklentim yüksek ! =))

    YanıtlaSil
  3. Bazıları cidden öğk be kuzum .) İnan bizim kokoşlar çıksa bazı daha kızlar ama daha şık olurlar valla .)

    YanıtlaSil
  4. Sofia benim her kırmızı halıda favorim tek gecerim:)))

    YanıtlaSil
  5. Emili Blunt çok hoş görünüyor. O çiçekli elbise ve digeri bir facia gercekten :)


    http://modasihiri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. angelina da dahil olmak üzere hepsi çok çirkiiinnn...

    YanıtlaSil
  7. Stil Direktörüm doğru söylüyosun ne biçim şeyler giymişler..

    gülümse : bu aralar benim de favorim o, en azından istikrarlı =)

    Moda Sihiri : o çiçekli elbiseye gerçekten söyleyecek bişey bulamıyorum çok aramış heralde =)

    Hamide : çok açık sözlüsün !! =))

    YanıtlaSil
  8. Octavia Spencer ve emmayı görür görmez the help filmi geldi aklıma, o ne güzel bir filmdi öyle :) bloğumda da tanıtımını yapmıştım, çok hoşumuza gitmişti, emmanın elbisesine çok şaşırdım :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Hehe Glee kizlarinin bende de torpili var;)
    Rachel'in hep pohpohlanmasina ve guzel olmasina, Quinn'in pohpohlanmadan, mutevazi guzelligine, Brittany'in cilgin hallerine, Santana'nin seksiligine, Mercedes'in kendinden buyuk giyinmesine, Tina'nin pek afili olmayan kiyafetlerine alistim sanirim;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...