8 Nisan 2012 Pazar

Paloma Faith vs Pixie Geldof

Bu yaz desenli ne bulsak giyiyoruz !
Buna çiçekli, böcekli her şey, masa örtüleri, halı, kilim desenleri gibi akla gelebilecek her türlü şey dahil..
Hatta annemizin mutfak önlüklerinden bile elbise yapabiliriz, hatta ve hattaaa şekilde görüldüğü gibi bununla pişti bile olabiliriz !
Yok istemem derseniz Dolce&Gabbana önlük desenini kullanarak bir elbise yapmış, onu da giyebilirsiniz =)



Paloma Faith ve Pixie Geldof arasında hangisi daha iyi taşımış diye bir karşılaştırma yapamıyorum zira bu elbiseyi kim giyse aynı görüntü ortaya çıkardı..
Yine de Paloma Faith ceketi hariç, çantası ve saç bandıyla daha "uyumlu" bir görüntü sergilerken, Pixie Geldof elbiseyi fazla ciddiye almış görünüyor ! =)

15 yorum:

  1. dolce%gabbana'nın bu koleksiyonunu hiç beğenmemiştim açıkçası.. patlıcan, domates, biber!? paloma faith ciddiye almayıp en güzelini yapmış bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aiiyy evet ben de sevmedim, desen olayını biraz abartmış sanırım.. =)

      Sil
  2. Kesinlikle Paloma ama elbisenin gideri yok :D

    YanıtlaSil
  3. kırmızı biberden soğudum bu ne yaa olmamış :DD

    YanıtlaSil
  4. _ ♥ ♥ ♥ ♥
    _ ♥ ♥ ___ ♥ ♥
    _ ♥ ♥ ___ ♥ ♥ _________ ♥ ♥ ♥ ♥
    _ ♥ ♥ ___ ♥ ♥ _______ ♥ ♥ ___ ♥ ♥ ♥ ♥
    _ ♥ ♥ __ ♥ ♥ _______ ♥ ___ ♥ ♥ ___ ♥ ♥
    __ ♥ ♥ __ ♥ ______ ♥ __ ♥ ♥ __ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ __
    ___ ♥ ♥ __ ♥ ____ ♥ __ ♥ ♥ _____ ♥ ♥ __ ♥ _____
    ____ ♥ ♥ _ ♥ ♥ __ ♥ ♥ _ ♥ ♥ ________ ♥ ♥
    ____ ♥ ♥ ___ ♥ ♥ __ ♥ ♥
    ___ ♥ ♥ ___________
    __ ♥ _____________ ♥
    ____ ♥ _ ♥ _____ ♥ ____ ♥
    _ ♥ ____ / ___ @ _____ ♥
    _ ♥ ______ / ♥ __ / ___ ♥
    ___ ♥ ♥ _____W_____
    _____ _____ ♥ ♥ ♥ ♥
    _______ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    HAPPY EASTER!

    YanıtlaSil
  5. hhihi neseli belki ama giyer miyim ? yok Alice'cim yaaa.. :))) Iyi haftalar !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım ben de giymem lulucumm mutfak önlüğünü hatırlatıyo bana ;)

      Sil
  6. ben iki yorumu da begendim

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenen birilerinin var olduğunu bilmek güzel ;)

      Sil
  7. Canım mimledim seni ;)

    http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/2012/04/ilginc-bir-mimim-var.html

    YanıtlaSil
  8. I like the dress without the jacket and simple accessories.
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...