18 Eylül 2012 Salı

Transparan Detaylar

Son zamanların en sevdiğim trendlerinden biri de cut-out detaylar. En klasik elbiseyi bile bi anda modernleştirebiliyor. Bu sezon cut-out detaylar transparan parçalarla birleştiriliyor, şifon ya da dantel eşlik ediyor..



Özellikle Eva Longoria'nın ALMA Awards'ta giydiği Alberta Ferretti elbisesine bayıldım! Zoe Saldana'nın bel dekoltesindeki detayları da çok sevdim.

Elbiselerin hepsinin siyah olduğunu kolajları hazırlarken farkettim.. Şifon detayı en güzel siyahta duruyor. Siyah elbiseyi hareketlendirmek için kullanılan en iyi yol sanırım..

Trendlerle ilgili detaylı, alışverişle ilgili güncel bilgiler için siz de yeni keşfettiğim Moda ve Trend Dünyası'nı ziyaret edebilirsiniz ;)

9 yorum:

  1. eva her zaman muhteşem..

    YanıtlaSil
  2. ımm bencede cok gos ancak herkes gıymemelı...bel detayında cok haklısın super durmus

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle bayıldııım! ben de öyle bir elbise istiyorum, kısa olsun ama benimki:)

    YanıtlaSil
  4. bazısı çok keko duruyor ama bazısı da muhteşem olabiliyor :)

    YanıtlaSil
  5. kadife ile tül/şifon nasıl guzel duruyor..ben yine en iyisi sırttan alayım dekolteyi :) Kıskanç eşler sanırım en fazla o kadarına müsade ediyor :D

    YanıtlaSil
  6. cok haklisin Alice'cim.. siyahta bir baska guzel kesinlikle ! benim favorim Eva ! nefis bir parca ;)

    YanıtlaSil
  7. Eva ve Zoe'ye bayılmıştım! Ama favorim Eva, nasıl güzel bir elbisedir o ^^

    YanıtlaSil
  8. Bel detaylıları sevdim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...