15 Kasım 2013 Cuma

Atelier Rebul Eau De Cologne - Mandarine

Kolonya nedir diye hiç düşündünüz mü? Dünyaya geldiğimizden beri var olan kolonya hiç sorgulamadığımız belki de nedir diye hiç düşünmediğimiz, özellikle bayramlarda şekerle, çikolatayla ikram edilen Türkler için adeta bir gelenek haline gelmiş, geniş kullanım alanına sahip bir sıvıdır. :)
İlk olarak nasıl ve kim tarafından bulunduğu bilinmemekle birlikte Köln'de yapıldığı tahmin edilmekteymiş. Hatta isminin de buradan geldiği söyleniyor, ne kadar doğru bilemiyorum. :)
İlk zamanlar tedavi edici özelliğinden yararlanılan kolonya sonradan güzel kokusu sebebiyle tercih edilir olmuş.
İçeriği etil alkol, su ve limon/çiçek esansı gibi hoş kokan esanslardan oluşmakta olan kolonya güzel kokusunun yanında ferahlatıcı özelliğiyle de sık tercih edilmektedir.

Genel olarak kolonya ama özellikle limon kolonyası benim çok da hoşlandığım bişey değildir. Dün eve geldiğimde bir paketle karşılaştım, Atelier Rebul'dan gelmiş. İçinden "mandalina" kokulu bir kolonya çıktı! 


Bodrum mandalinaları kullanılarak yapılan, püskürtmeli ve şık şişe içerisindeki bu kolonya, kolonya hakkındaki fikirlerimi birden değiştirdi. Ellerimdeki ilk kokusu oldukça ferahlatıcı, durdukça hafif hafif burnuma gelen mandalina kokusunu ben çok sevdim!


Daha önce hiç bir ürününü kullanmadığım Rebul 1895'ten beri bu işi yapıyor olmanın deneyim ve becerisiyle beni kendine çekmeyi başardı! Özellikle lavanta ve amberli olanlarını da denemek için listeme aldım.
Ayrıca Rebul sadece kolonya değil sabun, duş jeli, vücut losyonu, masaj yağı, el kremi, parfüm, after shave, araba ve oda parfümü gibi birçok ürüne de sahip. Üstelik vücut bakım ürünleri paraben içermiyor. 

Güzel kokulu her şeye bayılan biri olarak Rebul'u geç de olsa keşfetmenin mutluluğunu yaşıyorum. 
Var mı sizin de çok sevdiğiniz, öncelikle bunu dene dediğiniz Rebul ürünleri?  Denemek için sabırsızlanan bir Alice var burada.. :)

Tabi bir de unutmadan Atelier Rebul ve Yöntem PR'a mis kokulu hediyesi için çok teşekkür ediyorum.

5 yorum:

  1. çok ilginç hiç düşünmemiştim:))) ama bu rebul'un mandalinalı kolonyasını kolonyalı mendilde koklayıp çok beğenmiştim, acayip tatlı bir koku:)))

    YanıtlaSil
  2. Mandalina mandalina mandalina!! Rebul'un mandalina kolonyasına ne kadar bayıldığımı tekrar buradan da belirtmemi ister misin? :D

    YanıtlaSil
  3. Duş jeli, vücut losyonu ve sabununu denedim Alice'cim severek kullanıyorum kokularına bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Ayın başında bademcik ameliyatı olup, bir gece de hastanede yatınca kayınvalidem tarafından banada Rebul'un ICE kolonyası hediye olarak getirilmişti.
    Kesinlikle geleneksel kolonyaların dışında kokuları var.

    Ice'ı da öneririm :)

    Sevgiler;
    http://yagmurunmodasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...