27 Şubat 2014 Perşembe

Kardelenblog Buluşması

Son zamanlarda her blog bir buluşma düzenliyor, Ankaralı blog yazarları sık sık bir araya geliyor! :)

Kardelenblog'un sahibi Kübra da 15 Şubat'ta bir etkinlik yaptı, harika oldu..
Ben de yazıyı anca yazabildim..




Yerimiz yine Bistro Boteco'ydu. Yemekler, ilgi, ikramlar her zamanki gibi harikaydı. Boteco çalışanlarına ve özel olarak Lulu'ya çok teşekkürler!


Daha önce hiç denk gelip tanışamadığım bloggerlarla tanıştım, yeni bloglar keşfettim..
Sohbet muhabbet arası fotoğraf çekmeyi unutmuşuz. 


Very Cupcake de birbirinden harika cupcakeler yollamış bize. Oreolu her zaman favorim! :)


Kübra da her şeyi harika halletmiş! Ellerine sağlık!


Hediyeler için de sponsorlara çok teşekkürler.

Yalnız içlerinden biriyle aşk yaşıyorum <3


Alpro
Apolena
Bistro Boteco
Cyrene
Doa Kozmetik
Dore Çorap
Durance
Kozmela
Otacı
Pastel
Very Cupcake
Cloud10Beauty

8 yorum:

  1. o cupcake nedir öyle ya yummmy :) çok tatlısınız fotolar çok neşeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok lezzetliydi :) teşekkür ederiz :*

      Sil
  2. Keşke bende yanınızda olabilseydim! Şimdiden özledim sizi!! ♥

    YanıtlaSil
  3. Canım ben teşekkür ederim, Boteco'dan böyle mutlu ayrılmanız beni de çok mutlu ediyor.

    Ayrıca fotoğraflarından oreolu cupcake'e ben de bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. Hepiniz harika görünüyorsunuz :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...