21 Mart 2014 Cuma

Skin Blossom - Replenishing Face Moisturiser

Doğal içerikli ürün görünce dayanamıyorum. Özellikle bütün gece cildimde kimyasalların gezindiği düşüncesi beni biraz rahatsız ediyor. Bu nedenle zaten doğal ürün kullanmaya dikkat etmemin yanı sıra gece ürünlerimi daha bir dikkatli seçiyorum.

Uzun zamandır doğal içerikli bir nemlendirici arayışındaydım. Alışveriş konusunda fikirlerimizin yüzde yüz uyuştuğu j.d. sayesinde Skin Blossom'un nemlendiricisini denemeye karar verdim.


Öncelikle şişenin sevimliliği beni kendine çekti..
Yalnız o heyecanla alışveriş yaparken ikimiz de yanlışlıkla Nourishing Face Mousturiser yerine Replenishing Face Mousturiser almışız. :)

Nourishing olan yağlı, normal ve hassas ciltler için nemlendirici ve besleyici bir krem, Replenishing olan ise kuru, normal ve hassas ciltler için yenileyici etkili nemlendirici bir krem.. Ben karma bir cilde sahip olduğum halde Replenishing bana gayet iyi geldi. Zaten yapısı çok hafif, yüzünüzde yağlı bir tabaka varmış hissi vermiyor. Kokusu pek hoş değil ama organik kremlerde durum bu.. Krem hemen emildiği için kokusu da uçup gidiyor çabucak..


Gördüğünüz gibi içeriği de hiç fena değil.. Üstelik vegan bir marka..
Ürünlerde petrokimyasallar, glikol, DEA, MEA, TEA, SLS, SLES, yapay koku ve renklendiriciler gibi zararlı kimyasallar bulunmuyor..

Eğer çok çok kuru bir cildiniz yoksa, hafif nemlendiriciler işimi görür diyorsanız ve tabi ki doğal olsun diyorsanız, siz de aradığınız ürünü buldunuz! :)

Lilakutu'da bu markayı ve ürünlerini bulabilirsiniz tık tık!

8 yorum:

  1. Hiç duymamıştım :) sayende temiz bir markayla daha tanışmış oldum :) teşekkür ederim, sen de güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım, umarım sen de memnun kalırsın ;)

      Sil
  2. Enem pek merak ettim bunu bana da alsak ya :D

    YanıtlaSil
  3. bak ikiniz de gittiniz fatmayla 2 hafta önce gittim bilmediğim markalardan nemlendirici aldım.:P bir dahakine bundan alayım. birkaç ay sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gitsek de sana sadece bir telefon, bir mesaj, bir whatsapp kadar uzağız bebeğimm :)

      Sil
  4. Bu markanın ürünlerine henüz tanışmadım ama epey övgü alıyor hangisinden başlamalı bilemedim . Güzel bir ön izleme oldu Alice teşekkürler <3 Bu arada yüzükler ve eller şahane öperim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlangıç için nemlendirici harika bir deneyim bence :)
      aiy teşekkür ederim kocaman öpücüüük :*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...