16 Nisan 2014 Çarşamba

Urban Care Natural's Ankara Lansmanı

Son zamanlarda Ankara'da bir etkinlikler bir organizasyonlar sormayın gitsin!
24 saatin bana yetmediği günlerdeyiz yine.. Bazılarına çok katılmak istesem de fotoğraflarıyla yetinebiliyorum ancak..
Selen Kozmetik çok sevdiğim markalardandır! Hem ürünleri hem bizimle iletişimi hem şimdiye kadar tanıştığım tüm ekibi, Selen Hanım, Arzu Hanım ve Sevda Hanım, hepsi harika insanlar! :)
Bu nedenle yeni çıkardıkları Urban Care Natural's serisinin lansmanını kaçırmazdım! 
Aslında biz ve Blogger Yılbaşı Partimize katılanlar bu seriyle daha önce tanışmıştık. Bu lansmanda serinin tüm elemanlarıyla tanışıp kaynaştık..

Urban Care her saç tipinin ihtiyaç duyduğu bakımı sağlamak için rengarek seriler üretmiş. En sevdiğim tarafı da bu sanırım! :) Renkleri ve kokuları o kadar güzel ki!



Kolay kırılan ve mat saçlara özel Argan Oil & Keratin serisi
Aşırı yıpranmış ve işlem görmüş saçlara özel Intense Keratin serisi
Kuru mat ve hacimsiz saçlara özel Collagen & Keratin serisi
Dökülen ve zayıf saçlara özel Biotin & Keratin serisi
Yağlı ve kepekli saçlara özel Tea Tree Oil & Keratin serisi

Tüm serilerin ortak özelliği etken maddesinin bitkisel keratin olması.. Onarım, yeniden yapılanma, esneklik, parlaklık ve pürüzsüzlük, kimyasal işlemlere karşı koruma ve kırıkların önlenmesi gibi etkileri var bitkisel keratinin..

Daha önceki yazımda da bahsetmiştim Collagen & Keratin ve Biotin & Keratin serisinin saç bakım kremini çok severek kullanmıştım.
No-poo uyguladığım ve şampuan kullanmadığım için saç uçlarımda kuruma sorunum var. Bu nedenle Selen Hanım'la benim saçıma uygun serinin Collagen&Keratin olduğuna karar verdik.
Şampuanı tabi ki kullanamayacağım ama diğer ürünleri çok merak ediyorum. 
Üstelik en güzel taraflarından biri de ürünlerin paraben içermemesi!


Her zamanki gibi tüm ayrıntılar düşünülmüştü, her seriye özel dev şekerlerimiz de vardı! :) Ben de şekerleri instagrama koyarken Senem'e yakalanmışım! :)



Instagramda beni ararsanız _burcu_ adıyla bulabilirsiniz.. :)



Bu yıl da geçen yıl gibi Big Chefs'teydik.. Lezzetli ikramlar, güzel mekan ve güzel insanlarla 2 saat su gibi akıp geçti..


Selen Kozmetik'e, Selen Hanım'a, Sevda Hanım'a her şey için çok teşekkürler ve kocaman öpücükler!




2 yorum:

  1. kırmızı-mavi olan şeyler (şeker sanırım:D) çok sevimli gözüküyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım şeker hem de çok lezzetli! :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...