18 Haziran 2014 Çarşamba

Fimoya!

Küçükken oyun hamurlarıyla oynamayı ne çok severdim! Ne çok uğraşır, neler neler yapardım! Hala bulsam bi oyun hamuru affetmem, döktürürüm! :)

İşte bu yüzden fimoyu keşfettiğim için çok mutluyum! Aynı oyun hamuru gibi, istediğiniz şekli verip bir de bunu kalıcı hale getirebiliyorsunuz. Aklınıza gelebilecek her şeyi yapmak mümkün! Bu dünyaya girince insan kendini kaybediyor. İleride bu konuyla ilgili ayrıntılı bir yazı daha yazmayı planlıyorum. Fimoyla ilgilenenler için İzmir Çiğli'deki Sanatsal Kırtasiye'yi önerebilirim. Ayrıca internet üzerinden alışveriş imkanı da var, http://kirtasiyealisveris.com/

Yok ben uğraşamam, ben hayal edeyim birisi yapsın derseniz, tam size göre bir haberim var!
Fimodan harikalar yaratan, bunları instagram üzerinden bize ulaştıran biri var, _fimoya_ !

Üstelik bu ürünlerin hepsi kişiye özel, hepsinden sadece bir tane var.. Bir daha aynı rengi tutturmak ya da aynı şekli oluşturmak çok zor hatta bazen imkansız..















Belki tam size göre bir model vardır, ya da belki siz hayal edersiniz _fimoya_ yapar!
Bilgi ve sipariş için instagram hesabı: _fimoya_

7 yorum:

  1. oooo koyun cok tatliymis :D Ve bileklik yuvarlak yuvarlak olan cok güzelmis :)

    YanıtlaSil
  2. cnmmm ne güzel fikirmiş! çok da ciciler:))) bazen kolye yaparken aklıma bir parça takılıyor ama yapamıyorum bu hamurlarla yapabilirim o zaman:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet hem çok kolay hem de çok çeşitli şeyler yapılabiliyor.. tam sana göre aslında eminim harika takılar yaparsın canım :)

      Sil
  3. koyun ne sevımlııı bayıldım

    YanıtlaSil
  4. Ben de koyuna bayıldım. Ne kadar güzel şeyler var. Böyle bir hobim olsun isterdim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...