26 Ağustos 2014 Salı

Denedim Biliyorum: Urban Care Natural's Argan Oil Bakım Yağı

Denedim Biliyorum'da bu hafta en sevdiğim markalardan biri Urban Care Natural's var!


Urban Care'in hem saç hem cilt için kullanılan tek ürünü olan Argan Oil serisinin Bakım Yağı uzun zamandır kullandığım ve sevdiğim bir ürün.

Selen Kozmetik çalışanlarının ilgisi ve ürün çeşitliliği ile çok sevdiğim bir markadır. Argan yağı da son yılların yükselen trendi olduğundan bu ürünü denememem imkansızdı..


Yaz aylarında, özellikle yazlıkta tatildeyken, deniz sonrası gerilen, kuruyan cildimi nemlendirme ihtiyacı duyuyorum. Normal şartlardan normal bir cilt tipine sahip olsam da deniz, güneş ve bronzlaşmanın verdiği etkiyle kuruyup pul pul olan cildime hafif bir ürün arayışında oluyorum. Body butter'lar fazla ağır gelirken vücut losyonlarını ilk sürüşte emmiş gibi görünen cildim birkaç saat içerisinde geri kusuyor. Bu durumdan bıktığım günlerden Urban Care Argan Oil serisinin Bakım Yağı imdadıma yetişti!


Yapısında bulunan argan, avokado, tatlı badem, jojoba, ayçiçek yağı gibi özel doğal mineral yağlar cilt tarafından oldukça kolay emiliyor, cildi besliyor. Verdiği hafif parlaklık ise en sevdiğim yanlarından!

Vücut losyonları ve kremler gibi belli bir süre sonra ter ile şıpır şıpır damlayıp sizi terk etmiyor. 

Aynı zamanda saçlarımda da harikalar yaratıyor! Yağlı saçlara sahip olduğum için yağ içeren hiç bir ürünü saç diplerime değdirmediğim gibi bunu da sadece uçlara uyguluyorum. Ürün üzerindeki açıklamada maske olarak saçlara uygulanabildiği, saç diplerinden uçlarına kadar sürüp beklenmesi gerektiği yazıyor. Dediğim gibi ben maske olarak kullansam bile diplere çok değdirmiyorum. Uç kısımlarına sürüp bekliyor, sonra duruluyorum. Günlük kullanımda ise saçlarımı yıkadıktan sonra elime bir fıs sıkıp saç uçlarıma sürüyorum. Böylece fönün vereceği zararı en aza indiriyorum. Saçlarıma canlı, sağlıklı bir parlaklık kazandırıyor. Saç uçlarıma ombre yaptırmama ve üzerine tatile gelip bir ay boyunca her gün denize, güneşe maruz bırakmama rağmen oldukça sağlıklı saç uçlarına sahip olmamın en büyük sebeplerinden biri de bu bakım yağıdır!

Ayrıca tırnak diplerimi nemlendirmek için, manikür pedikür sonrası da oldukça işe yarıyor. 
Kokusu hiç rahatsız edici değil, yapısı oldukça hafif. Vücuda yeterli nemi sağlıyor, normal cilt tipindekiler için aşırıya kaçmıyor. Vücut tarafından rahatça emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor.


İçeriğinde birkaç tane sevmediğim kimyasal var.. Onlar da olmasa tadından yenmezmiş! :)

Urban Care Natural's Argan Oil Bakım Yağı için puanım: 4/5

Ürün hakkında diğer kızların yorumlarını okumak için;
Hassas-Karma Ciltler için Fatma'nın yazısı
Kuru-Karma Ciltler  için Sevgi'nin yazısı
Çok Kuru Ciltler için Bengü'nün yazısı

3 yorum:

  1. Argan yağını saf kullanmak lazım. Bu ürünler hep karışımlı :(

    YanıtlaSil
  2. Nemlendirici olarak kullanmak için pek minik geliyo bana böle bi anda bitirivercem diye pek kullanamıyorum ya :D

    YanıtlaSil
  3. Yazı için teşkkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...