30 Eylül 2014 Salı

Denedim Biliyorum: Organique Yosun Maskesi

Bu haftanın "Denedim Biliyorum" ürünü Organique Yosun Maskesi!


Organique bize bu ürünü denememiz için yollarken yanına maskeyi tamamlayan diğer ürünleri de eklemişler..



Cilt bakımına öncelikle kil maskesi ile başlıyoruz. 
GHASSOUL KİLİ: Tüm cilt tipleri için uygun olan bu kil maskesi cildi kirden, ölü hücrelerden ve yağdan arındırıyor. Yaklaşık 1-1,5 çay kaşığı kil yüz için yeterli oluyor. Yeterince su ekleyerek maske kıvamına gelene kadar karıştırıyoruz -bu aşamada metal bi alet kullanmıyoruz! Maskeyi yüze uygulayıp 10-15 dakika bekliyoruz. Maskenin ciltte kurumamasına dikkat ediyoruz. Suyla, tonikle ya da termal sularla nemlendirebilirsiniz. Suyla yıkayarak cildimizden arındırıyoruz. Artık cildimiz yağdan, kirden arındı, gözenekleri beslenmek üzere açıldı! 

Arkasından serumla cildi besliyoruz.
YEŞİL VE BEYAZ ÇAY IMMUNO SERUM: Tüm cilt tipleri için uygun olan bu besleyici ve nemlendirici serumu masaj yaparak cilde yediriyoruz. 

Artık yosun maskesine hazırız!
PAPAYA YOSUN MASKESİ: Benim cilt tipime uygun yosun maskesi papayalı olanmış. Nemlendirici, besleyici, sıkılaştırıcı bu maske cansız, leke ve siyah nokta oluşumuna eğilimli cilt tipleri için öneriliyor. Yine toz halindeki üründen bir miktar alınarak suyla karıştırılıyor. Yalnız bu maskeyi hazırlamak biraz zor! Çok çok hızlı hareket etmeniz gerekiyor çünkü anında kurumaya başlıyor. Suyla karıştırdıktan sonra hiç topak kalmayacak şekilde hızlıca karıştırıp cilde uygulanması gerekiyor. Yeterince hızlı olmazsanız kabınızın şeklini alarak kurumuş bir maskeniz olabilir :)
Kalın bir tabaka halinde sürmenizi tavsiye ediyorum çünkü bu soyulabilen maskelerden! 
10-15 dakika sonra maske cildinizde kuruyor, matlaşıyor. Soyulabilir hale geldiği zaman çıkarabilirsiniz. 


Diğer soyulabilen maskeler gibi yüzünüze yapışıp kalmıyor.. Rahatça çıkıyor. Ardından bıraktığı yumuşaklık hissi gerçekten harika! Cildim ferahlamış, gözenekleri açılmış gibi hissettirdi, nefes alır gibi.. Nemlendirmesi de gayet iyi seviyede bence, en azından benim gibi normal cilt tipleri için.
3 hafta bu uygulamayı yaptım. Cildimde fark edilir bir yumuşaklığa sebep oldu. Siyah nokta oluşumunu gözlemlemek için bir paket ne yazık ki yeterli gelmiyor çünkü 3-4 uygulamalık ürün çıkıyor içinden. Ürünle ilgili en üzücü nokta bu sanırım..


İçerik: Solum Diatomeae, Algin, Calcium Sulfate Hydrate, Tetrasodium Pyrophospate, Maltodextrin, Carica Papaya Fruit Extract, CI 15985, Arginine PCA.

Bu markayla ilgili en sevdiğim şey kesinlikle ürün içerikleri! Bu maskenin içeriğinde de herhangi bir zararlı kimyasal olmadığına çok sevindim.. Sağlığa zararlı hiç bir içerik bulundurmuyor.

Kokusu biraz garip. Benim gibi deniz ürünlerinin kokusuna karşı aşırı hassassanız hissedebilirsiniz. Çok yoğun bir koku değil ama kurudukça azalıyor..

Cilt bakımının son aşamasında ise cildi nemlendiriyor ve uykuya hazır oluyoruz.
ANTI ACNE CREAM: Fazla yağdan arındıran bir nemlendirici olduğu yazıyor ürün açıklamasında. Gerçekten yağlı his bırakmayan, cildi mat gösteren, normalden yağlıya dönük ciltler için uygun bir nemlendirici. Tam boyu alınıp denenebilir çünkü nemlendiricinin etkisini görmek için minik boy testerlar hiç yeterli olmuyor maalesef. 

Organique Papaya Yosun Maskesi için puanım: 4,5/5
Yarım puanı da ürünün miktarından kırıyorum! :)

Bize ürünleri denememiz için gönderen Organique yetkililerine çok teşekkürler!

Ürün hakkında diğer kızların yorumlarını okumak için;
Hassas-Karma Ciltler için Fatma'nın yazısı
Kuru-Karma Ciltler  için Sevgi'nin yazısı
Çok Kuru Ciltler için Bengü'nün yazısı

1 yorum:

  1. Yüksek kimyagerim ♥ ben!!
    Senden de onay aldı ya içerik daha ne oh mis ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...