10 Nisan 2015 Cuma

Holika Holika Ankara'da!

Holika Holika sonunda Ankara'da! 
Sevimli ambalajlarıyla büyük bir albenisi olan Kore kozmetik markası Holika Holika yakın zamanda Armada'da açıldı. Biz de Denedim Biliyorum ekibi olarak Fatma'nın Ankara'ya gelmesini fırsat bilip küçük çaplı bir mağaza ziyareti yaptık.
Mağaza sahibi Sinem Hanım ve mağaza çalışanları bizi çok güzel ağırladılar. Her ürün grubunu tek tek anlatıp, tüm sorularımıza sabırla cevap verdiler.. Bir kez de buradan teşekkürler!



Cilt bakımı ve renkli kozmetik ürünleri olmak üzere her ihtiyaca uygun ürünler sunuyor. Hatta erkekler için özel ürünler bile var. Üstelik ürün çeşidinin zamanla artacağını da ekledi Sinem Hanım. Bir de çok yakında online alışveriş sitesi de açılıyormuş, Ankara dışında olanlar için harika haber!

Her cilt tipine, her probleme uygun ürün bulmak mümkün. Ben susayım da biraz fotoğraflar konuşsun o halde!


Sinem Hanım ürünlerden bahsederken..



Cupcake lipglosslar fazla tatlı!


İçerisinde renkli toplar bulunan makyaj bazı.




MUA Selim Bey Fatma'ya makyaj yaparken :) 



 Penguenli el kremine BA-YIL-DIM! :)


Bu da en sevdiğim parfüm oldu, şişesine de ayrı bayıldığımı da söylememe gerek var mı? :)


Maskeler ise en çok merak ettiğim ürünlerden oldu. Sırayla denenecekler listesine girdiler..





Yumurta serisini çok merak etsem de içeriklerini pek sevmediğim için almadım.




Bol renk seçeneğiyle ojelerin her birine ayrı ayrı bayıldım.



 Fırçalar, süngerler konusunda da oldukça fazla seçenek var..


Kedili aydınlatıcı en sevdiklerimden oldu..


Kalp şeklindeki ruj da her ne kadar kullandıkça bozulacak olsa da "al beni" diye bağırıyor! :)


Markanın en ünlü ürünleri de bol aloe vera içeriyor. Bize de o günün anısına birer tane hediye etti  Sinem Hanım. Çok sevdim <3

Ankara'daysanız mutlaka ziyaret edip ürünlere bir göz atmalısınız! Hatta 11 Nisan'da açılış kokteyli varmış. 14:00 - 16:00 saatleri arası mağazayı keşfetmek isteyen herkesi bekliyorlar, benden söylemesi! :)

2 yorum:

  1. resimleri görünce gene gidesim geldi :))

    YanıtlaSil
  2. Keşke Ankara'da olsam da yarında hep beraber gidebilsek :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...