13 Temmuz 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Klorane Huile de Mangue Saç Bakım Spreyi

Denedim Biliyorum'da bu hafta tam yaza uygun bir ürün var, Klorane Huile de Mangue Saç Bakım sprey! Yaz mevsimi en çok saçlarımıza zarar veriyor sanırım. Güneş ışınları, deniz, havuz suyu derken yaz sonunda uçları kırıklarla dolu saçlar mecburen kesilmek zorunda kalıyor..



Klorane Huile de Mangue yani mango yağı, saç uçlarına uygulanıyor, saç telini kaplayarak güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı koruma sağlıyor. Tabi ki güneş koruyucu kremi yüzümüze sürmek yetmiyor! Saçlarımız da güneşten cildimiz kadar etkilenip zarar görebiliyor..


Özellikle kuru, boyalı ve yıpranmış saçları hedef alan bu sprey saçları besliyor ve onarılmasına yardımcı oluyor. Saçların kolay taranmasını sağlıyor. Kuruduktan sonra yumuşacık saç uçlarına sahip oluyorum. En güzel tarafı da harika kokusu! Mangoyu her üründe sevmem ama bu gerçekten sürekli saçlarımı koklamama engel olamayacak kadar güzel kokuyor :)


Islak ya da kuru saça, istenilen sıklıkta fakat güneşe çıkmadan yarım saat önce uygulanması tavsiye ediliyor. 
Ben bütün yaz boyunca saç uçlarıma uygulamayı planlıyorum çünkü saçlarımı UV ışınlarından koruma fikri beni çok mutlu ediyor. 


İçeriğinde beni rahatsız edici bir kimyasal bulunmuyor. Paraben içermemesi de ürünün artılarından biri. 
Her saç tipinin rahatlıkla kullanacağını düşünüyorum.

Ürün Nilgün ve Demet'le Her Anne Özeldir etkinliğinde hediye edilmişti. Bir kez de buradan teşekkürler!

Klorane Huile de Mangue Saç Bakım spreyi için puanım: 4/5

Ürün hakkında diğer kızların yorumlarını okumak için;

1 yorum:

  1. Güle güle kullan şekerim. Sadece günesten değil saç şekillendiricilere karşı da koruyor...hemde bayağı iyi :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...