24 Ağustos 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Rival de Loop Style & Care Jel Maskara

Denedim Biliyorum'da bu hafta Rival de Loop Style&Care kaş sabitleyici rimel var!


Artık herkesin bildiği gibi Rival de Loop Rossmann'ın bir markası. Birçok ürününü severek kullanıyorum. Bu hafta da benim hiç kullanma alışkanlığım olmayan bir ürün var, kaş sabitleyici rimel. 
Kaş şekli insanın ifadesini çok değiştiriyor. Şekli düzgün olmayan bir kaş varsa ortada, yapılan makyajın da hiç bir anlamı olmuyor. Bu nedenle kaş şekli ve kaş için kullanılan ürünler oldukça önemli.



Normalde kaşlarımda boşluklar olduğu için, kaş farı ile dolduruyorum. Daha önce Denedim Biliyorum ekibi olarak deneyip yorumladığımı Wet'n'Wild kaş farını kullanıyordum. Oldukça da memnundum. Palette bir de kaş sabitleyici vardı ama far o kadar kalıcıydı ki sabitleyiciye hiç ihtiyaç duymadım.


Rival de Loop sabitleyici rimeli, The Balm kaş farı ile boşlukları doldurduktan sonra uyguluyorum. 
Açıkçası kaşım için kullandığım far gayet kalıcı olduğu için sabitlemeye ihtiyaç duymuyorum. Normal şartlarda dağılma ya da akma, bulaşma yapmıyordu. Çok dağılan bir kaş şeklim olmadığı için şekil verme özelliği de benim için çok gerekli değil. Ürün kaşımı sertleştiriyor, bu histen de hiç hoşlanmadım.
Buraya kadar ürünün stil kısmından bahsettim, benim için kesinlikle gereksiz bir ürün. Güzel bir kaş farı kullandıktan sonra rimele asla ihtiyacım olmaz diye düşünüyorum.
Ürün pantenol ve havyar özü içeriyor. Pantenolün kaşları besleyeceğine inanmıyorum ama havyar özünden umutluyum. Stil kısmından bir fayda görmedim ama bakım kısmı işime yarar diye umuyorum :)

Sonuç olarak benim için çok da gerekli bir ürün değil, şekli bozulan, dağılan kaşlarınız varsa ya da kaş farınızı sabitlemek istiyorsanız önerebilirim. 

Rival de Loop Style&Care Jel Maskara için puanım: 2/5

Ürün hakkında diğer kızların yorumlarını okumak için;
Hassas-Karma Ciltler için Fatma'nın yazısı,
Kuru-Karma Ciltler  için Sevgi'nin yazısı,
Çok Kuru Ciltler için Bengü'nün yazısı.

2 yorum:

  1. Ben de kaş sabitleyici olarak H&M den aldığım şeffaf kaş rimelini kullanıyorum, bitince buna da bakıcam tatlım ellerine sağlık yazı için :)

    YanıtlaSil
  2. Evet, işte o şekli bozulan, dağılan kaşlar tam olarak benimkiler oluyor :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...