7 Şubat 2017 Salı

Recete.com Alışverişim

Alışverişi sevmeyen yoktur. Evde otururken ayağımıza gelen alışveriş kadar da rahatı yoktur! Ben mağazaları gezmekten, ürünleri yakından görüp denemekten çok hoşlandığım için internet alışverişi çok kullandığım bir yol değil. Özellikle kıyafet ve makyaj malzemelerini deneyerek almayı tercih ediyorum her zaman. Cilt bakım ürünlerini ise anlık etkisini gözlemleyemediğim için internet üzerinden almak çok kolay geliyor. Hem de böylece bol bol fiyat karşılaştırması yapabiliyorum.


Bioderma Sebium Yüz Temizleme Jeli almak üzere internet sitelerini geziyordum ki Recete.com'a rastladım. Fiyatları diğer sitelere göre oldukça uygun olunca siteyi biraz araştırdım ve okuduğum tüm yorumlar olumluydu. Bu nedenle hemen sipariş verdim.



Bioderma Sebium Yüz Temizleme Jeli sürekli kullandığım bir üründü, bittikçe alıyorum. Bioderma Hydrabio Serum merak ettiğim bir üründü, bu serinin nemlendiricilerini çok severek kullanıyorum, serumunu da denemek istedim ve sepete attım. Bioderma Atoderm nemlendiricide ise özel fiyat kampanyası vardı. Tabi ki karşı konulamazdı :)

Öncelikle paketleme harikaydı. Tüm ürünler tek tek baloncuklu poşetlere sarılmıştı. Kocaman bir karton kutuya yerleştirilmişti. Düzgün bir şekilde ürünler bana ulaşmış oldu.
Cuma gecesi sipariş vermiştim. Cumartesi kargoya verildi maili geldi ve pazartesi paket elimdeydi. Bu konuda da benden tam puan aldı. Ayrıca 99TL üzerine kargo ücretsizdi.
En çok merak ettiğim konu ürünlerin son kullanma tarihi ile ilgiliydi. Son kullanma tarihi yakın ürünler olduğu için fiyatlarının uygun olabileceğini düşündüm ama neyse ki öyle çıkmadı. Tüm ürünlerin son kullanma tarihi 1,5-2 yıl sonrası. Üretim tarihlerini http://checkcosmetic.net'ten de kontrol ettim.


Ürünlerin yanında minik testerlar da göndermişler. Özellikle 100 ml Bioderma Sensibio H2O'ya bayıldım, tam seyahatlerde yanımda taşımalık :) 


Ayrıca fiyatlarının uygun olması yetmiyormuş gibi bir de en son %4 nakit ödeme indirimi çıktı karşıma. Bu da son can alıcı noktası oldu alışverişimin. Bundan sonra benim için adres belli! Çevremde hiç bu siteyi deneyen birine rastlamadığım için bu alışveriş deneyimimi yazmak istedim. Ben çok memnun kaldım umarım sizin de işinize yarar!

Daha önce Recete.com'dan alışveriş yapıp memnun kalan var mı benim gibi?

12 yorum:

  1. Bu post ilaç gibi geldi. Şu aralar bioderma h2o almaya niyetliydim. Bu konularda içerik vs iyi araştıran bir blooger olarak senin tavsiyen doğrultusunda bu sitye ışınlanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aiy teşekkür ederim Yasemin! <3
      Özellikle Bioderma konusunda fiyatlar gayet uygundu, bence kesinlikle bi göz atmalısın! Hem de çok hızlılar..

      Sil
  2. Bu siteyi çok duydum, herkes de memnun sanırım :) Hydrabio seruma ben bayılmıştım, umarım sen de memnun kalırsın :) Hepsini güle güle kullan, sevgiler... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Blana! :)
      Evet siteyi ben de çok sevdim, bundan sonra ilk adres burası :)

      Sil
  3. ben bu siteyi ilk kez duydum bir araştıracam güle güle kullan canım ürünlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de ilk kez duyduğum için alışveriş yapma konusunda emin olamadım ama hiç pişman olmadım tersine çok memnun kaldım!

      Sil
  4. Ay geçen soruyordun Burcu, iyi olmuş alışveriş yaptığın. Ben de şimdi bir şeyler alacaktım; varsa recete.com'dan alayım o zaman :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Başak kimsenin alışveriş yapmaması bi tedirgin etti beni ama internette çok güzel yorumlar okudum bi denemek istedim, çok da iyi yapmışım :) Bence bi bak hem fiyatlar uygun hem de çok hızlılar..

      Sil
  5. Daha önce de okumuştum reçete.com hem uygun fiyatlı, hem kampanyalı hem de tester yolluyor. Daha ne olsun

    YanıtlaSil
  6. Cok güzel bir site. Bioderma da en sevdiğim ürünlerden.

    YanıtlaSil
  7. Ay bana sorsaydın sölerdim ben sana minnoş, güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  8. Sayende güzel bir site öğrendik, bundan sonra dermokozmetik alışverişlerinin adresi belli ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...