18 Eylül 2017 Pazartesi

Biotige At Kuyruğu Bitkisi Özlü Şampuan

Geçtiğimiz haftalarda Nilay'ın davetiyle gittiğimiz bir organizasyonun sponsoru Biotige firmasıydı. 
Daha önce hiç duymadığım bir marka olduğu için oldukça merak ettim. Bir şampuan hakkında fikir sahibi olabilmek için en azından bir şişenin bitirilmesi gerektiğini düşündüğüm için yazı yazmak için şişenin dibini görmeyi bekledim. Şimdi yorumlamak için hazırım :)



Biotige bizlere denememiz için at kuyruğu bitkisi özlü şampuan göndermiş. Şampuan konusu oldukça hassas olduğum konulardan biri. İnce telli ve düz saçlarım olduğu için her şampuanla anlaşamıyoruz. Özellikle temiz içerikli olanları tercih ediyorum ya da etmeye çalışıyorum diyebilirim. 


Biotige şampuanlar üzerinde paraben ve parafin içermediğine dair bir yazı bulunuyor. Tabi ki petrol türevi olan parafin ve son yıllarda zararlarından oldukça sık bahsedilen paraben içermemesi güzel fakat benim için çok yetersiz. Bir şampuanın temiz içerikli olması için benim ilk kriterim sodyum lauril sülfat içermemesidir. Malesef bu şampuanda içerik listesinde ikinci sırada bulunuyor. 


At kuyruğu bitkisi nedir, neye benzer, nasıl kokar bilmiyorum ama bu şampuanın çok tatlı bir kokusu var. Fesleğen özü ile zenginleştirilmiş yazıyor üzerinde ama ben bitkisel bir koku alamadım. Karışık meyveli sakız gibi kokuyor ve ben bu kokuya bayıldım!

Saçlarımı temizlemesini ve ağırlaştırmamasını beğendim. Kullandığım süre boyunca kepeklenme ya da dökülme gibi bir sorun yaratmadı. Bendeki ince telli ve yağlı saçlara özel olan çeşidiydi. Saçlarımın yağlanma süresine herhangi bir etkisi olmadı.

İçerik sizin için çok önemli değilse, iyi temizleyen, mis gibi kokan bir şampuan arıyorsanız, paraben içermemesi ile marketlerde satılanlardan biraz daha temiz içerikli olan Biotige şampuana bir şans verebilirsiniz!

Aranızda Biotige ürünlerini deneyen var mı? Hadi markanın sevdiğiniz, önerebileceğiniz ürünlerini paylaşın benimle! :)

*Nilay'a daveti için, Biotige ailesine şampuan için tekrar teşekkürler!*

2 yorum:

  1. hiç denemediğim bir marka ama belki ilerleyen zamanlarda deneyebilirm :D

    YanıtlaSil
  2. Objektif yorumların için çoj teşekkürler canım😊🖒

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...