13 Nisan 2012 Cuma

Gossip Girl - Ne Giymişler

Ne zamandır Gossip Girl'den bahsetmemiştik.. Hazır verdiği ara bitmiş yeni bölümler başlamışken ne giymişler bakalım..


Georgina efsanesi birkaç bölüm döndü ve yine ortalığı karıştırdı. Bir iki bölüm arayla Blair ile bu çok sevdiğim Burberry trench coatun iki farklı rengini giydiler.. 



Prenses Blair benim için bir iyi bir de kötü gece elbisesiyle.. 
Özellikle üstteki Reem Akra Resort 2012 koleksiyonundan kırmızı ipek elbise mezuniyet ve davetler için harika bir seçim olabilir..
Bu beğenmediğim pastaya benzeyen pembe elbise ise Oscar De La Renta ve taaam 15 bin dolar.. =)


Ivy Dickens'ın sevimli parlak elbisesi Vera Wang ve ayakkabıları hepinizin hatırlayacağı gibi Zara ! =)


Bu sezonun en iyi giyinenlerinden biri Ivy Dickens.. Sezonun trendlerinden olan dantel elbisesini çok sevdim! Bu elbise ise Milly Celia.


Serena bu aralar dizide çok etkin değil, kıyafetleri konusunda da silik kalıyor biraz.. Son zamanlarda en sevdiğim parça bu Fendi çanta oldu. Umarım Serena kısa zamanda eski performansına kavuşur çünkü bu diziyi izleme sebeplerimden en önemlisi kıyafetler ! =)
Yeni bölüm ve yeni kıyafetleri merakla bekliyorum.. =)

19 yorum:

  1. anlamıyorum,blair in giyim kuşam konusunda son zamanlada bu kadar krolaşmasını,serenanın kendini salmasını, kıro ıvy nin ise zevkli giyinmeye başlamasını, ne oluyor bunlara kuzum yahu =D

    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. kırmızı elbiseye bende bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. kırmızı elbiseyi çok beğendiiim :D

    YanıtlaSil
  4. o kırmızı elbiseyi çok ama çok beğenmiştim, Reem Akra olduğunu bilmiyordum, nefis ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayılmıştım hatta hala bayılıyorum =) rengi modeli herşeyiyle çok güzel ;)

      Sil
  5. oscar de la renta güzel olurdu elbiseleri hayret nasıl bu kadar düz yapabilmiş:)
    kırmızı şahane

    YanıtlaSil
  6. I love the deep red dress and the black lace one - lovely.
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Bakır trenchcoat fazla iddialı ama modelini çok sevdim canım :) sanırım favorim siyah dantel elbise oldu benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı fikirdeyim canımm dantel elbise çok kibar ;)

      Sil
  8. Ah ah kıyafetler sönük, dizi sönük.. İzleyesim gelmiyor diziyi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet, son 2 bölüm çok boştu.. biz glee izleyelim :D

      Sil
  9. Blair'in kırmızı elbisesine ben de hayran kaldım. Bu sezon iyice saçmalamaya başladı bence. Dediğin gibi Serana iyice silikleşti, ezik bir tip oldu çıktı. Blair Chuck için terkettiği düğünden sonra ona dönmedi üstelik ona olan aşkından ilahi güce filan bağlamıştı aman ona bişey olmasın diye. Sonra gitti başka bir ezik olan Dan'le beraber oldu. Ayy bu kadar saçmalayamazlardı bak aklıma geldi sinir oldum yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dan ve blair benim de en sinir olduğum çift son günlerde.. =) onlar ayrılırsa belki dizi eski tadına kavuşucak benim için =)

      Sil
  10. Georgina'nın trenchcoatı daha güzel bence. Kırmızı elbise ile siyah dantel elbise ise şahane :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...