3 Nisan 2012 Salı

Henry Holland vs Cameron Silver

Floral desenler, neon renkler moda dedik hatta erkekler de floral desenleri giyiyor bu yaz dedik ama bu kadarını hiç kimse beklemiyordu ! =)

Hem de böyle bir takım elbiseyle iki kişinin pişti olması daha ilginç !



İkisi de çok fena ama Henry Holland siyah gömleği ve ayakkabılarıyla çok daha doğru bir kombin yapmış bana göre..

Cameron Silver çiçekli ayakkabılarıyla çok fena görünüyor olsa da onun da devekuşu tüyünden kelebek şeklindeki papyonunu çok sevdim.


Mary Katrantzou tasarımı bu takım elbise kesinlikle bir kadında çok daha güzel durmuş ! =)


6 yorum:

  1. Ahaha hem bayan takımı, hemde iki erkek pişti olmuş ha :D :D Alice'im harikasın bunu yakaladığın için ;) Erkeklereyse yorumum yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yorumsuz kaldım ilk bakışta :D

      Sil
  2. Kabus gibi bence , almakla kalmamış başka alan bulmuş bide pişti olmuşlar yahu çok ilginç :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle ben de çok ilginç buldum 2 kişi aldıysa daha fazlası da vardır diye düşünüyorum.. =)

      Sil
  3. Erkeklere böyle çiçekli böcekleri hiç yakştırmam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kadarı biraz abartı olmuş gerçekten ! =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...