2 Şubat 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

Kendimi bildim bileli vardır hep Nivea! Benim Nivea'ya alışıp kullanmaya başlamam ise geçen yıla dayanıyor.. Tabi bunda en büyük etken şüphesiz yeni çıkardığı ürünler!
Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi de bu kış favorilerimden..



Daha önce el ya da vücut kremi olarak Nivea'yı hiç denememiştim. Kış başında Nivea tarafından harika bir paket aldım, içinde arkadaşlarımla paylaşmam için bu kremlerden bulunuyordu. Ben de tabi ki Fatma, Bengü ve Sevgi'yle paylaştım ve Denedim Biliyorum köşemize yeni bir ürün daha katılmış oldu.. 


Kokusu klasik Nivea kokusuna benzer, onun gibi pudramsı hoş bir koku.. Kremin yapısı oldukça hafif, emilme hızı harika! 
El, vücut ve yüz için kullanılabilen bir krem. Yalnız ben yüz bölgesinde böyle çok amaçlı ürünler kullanmanın çok doğru olduğunu düşünmediğim için el ve vücut için kullanıyorum. Küçük tüpte olmasından dolayı da genelde çantada ya da arabada bulundurarak el kremi olarak kullanıyorum.


Jojoba yağı ve E vitamini içerip, paraben içermemesi içeriğinin en güzel tarafı. Geri kalan içerik ise çok da masum sayılmaz..

Kokusu, emilme hızı, paraben içermemesi harika! Kolay ulaşılabilir olması ve uygun fiyatı da bonusu! 

Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi için puanım: 4/5

Ürün hakkında diğer kızların yorumlarını okumak için;
Hassas-Karma Ciltler için Fatma'nın yazısı
Kuru-Karma Ciltler  için Sevgi'nin yazısı
Çok Kuru Ciltler için Bengü'nün yazısı

Sizin favori Nivea ürününüz hangisi?

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...