26 Ocak 2015 Pazartesi

Instagram Oje Günlüğü -1-

Instagram en çok kullandığım ve en sevdiğim uygulama galiba! Instagram'ın bu kadar popüler hale gelmesiyle blogların pabucu dama atılmış oldu. Hatta "Instablogger" diye bir kavram türedi.. İçlerinde gerçekten çok severek takip ettiklerim de var ama malesef blog yerini tutmuyor bu paylaşımlar.. Çünkü fotoğraf o an orada paylaşılıyor ve birkaç saat içinde kayboluyor. Ana sayfada görebildiysek ne mutlu! Blogları instagramdan ayıran en önemli nokta bu, arşivleme!
Bir bilgiye, bir ürüne, bir deneyime ulaşmak istediğimizde ilk yaptığımız şey google'da aratmak değil mi? Sonra da kullanıcı yorumlarını okumak, deneyimleri paylaşmak.. İşte bu noktada gerçekten "tarafsız" yorum yapabilen bloglar benim en sevdiğim, okumaktan en çok zevk aldığım ve yararlandığım sayfalar..

Bu konuya nereden ve nasıl geldim bilemiyorum :) Sadece instagram'da paylaştığım oje fotoğraflarının da arşivime eklenmesini istedim diyebiliriz.. Çünkü oje alırken bile ilk baktığım yer bloglar oluyor, malum ojeler şişede durduğu gibi durmayabiliyor! :)

Claire's ojelerini çok seviyorum, yapıları harika olmasa da renk seçeneği gerçekten çok fazla.. 6 küçük ojeden oluşan bir set çıkarmıştı.. Hepsi simli olan bu ojeleri top coat olarak kullanmayı çok seviyorum. Bu iki oje de onlardan. Malesef ojelerin numara ya da isimleri yok.



Essence'in yeni çıkardığı Good Girl Bad Girl serisinden It wasn't me isimli oldukça simli oje. Rengine bayıldım fakat çok dokulu bir oje, iki kat sürdüğümde rahatsız edici olabiliyor.


Essence'in klasik ojelerinden Headphones On! Düz siyah bir ojenin üzerine sürdüm..


Simli ojeyi ne kadar çok sevdiğimi belirtmeme gerek yok sanırım.. Böyle büyük simlileri de ayrı seviyorum. H&M Just Blue Much top coat olarak her renkle kullanıyorum..


Note markasının ojeleri gerçekten çok kalıcı! Renk seçenekleri de harika.. Metalik renkleri de en az simliler kadar seviyorum.. Mystic Purple Note markasında en favori rengim.


Fotoğrafa çok yansıtamadığım ama ışıktaki yansımalarını çok sevdiğim ojelerden Sephora Blackjack!


Kışın ojede koyu renkleri çok seviyorum. Sizin favoriniz hangisi?

Instagram: _burcu_

9 yorum:

  1. Burcu hepsine ayrı ayrı bayıldım, ne güzel tercihler böyle :)

    YanıtlaSil
  2. blogger/instablogger konusunda söylediklerine aynen katılıyorum..her ne kadar son dönemde popülaritesi düşse de ben de blogdan yanayım..Sephora Blackjack'e bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de eskisi kadar vakit ayıramıyorum belki ama seviyorum yazmayı da okumayı da.. :)
      teşekkür ederim :*

      Sil
  3. Instagram'dam keyifle takip ettiğim ojeleri burda da görmek güzel oldu.Seçimler çok hoş bence!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiimm ben de seni çok keyifle takip ediyorum <3

      Sil
  4. Sephora blackjack bende de var ve bende çok seviyom! ♥

    YanıtlaSil
  5. senin ojelerinin hayranıyımmm nasıl buluyorsun bu kadar güzel tonları! ig den de zevkle bakıyorum:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...