20 Aralık 2013 Cuma

Cuma Gecesi Tavsiyesi - Dr.Oetker Mozaik Pasta

Soğuk kış günlerinde cuma gecesi evde olmanın tek güzel yanı evde sıcacık oturmak galiba..
Bir de yanında bol çikolata, sıcacık kahve olursa tadından yenmez!

Ben de evde geçirilen bu cuma gecesine Dr.Oetker'in Mozaik Pastası'nı yakıştırdım! :)


Blogger Yılbaşı Parti'mizin sevgili sponsorlarından biri olan Dr.Oetker'in bizim için hazırladığı paketlerden çıkan Mozaik Pasta hem pratikliği hem de lezzetiyle benim favorim oldu.


Mozaik pasta zaten kolay yapılan bir pastadır. Dr.Oetker paketinin içinden de kırılmış bisküvi ve kakaolu karışım buluyor. Size sadece süt ve margarin eklemek kalıyor. 10 dakika bekleme süresi bulunan pastanın yapım süresi de 6-7 dakika sürüyor. Yani sabırsız bünyeler için oldukça uygun, tabi dolapta donma süresini saymazsak! :)


Yapılıp servise hazır hale gelmesi 1 saati buluyor ama beklemeye değer! Çok lezzetli! Cuma gecesi evde kalanlara tavsiye edilir.. :)

Teşekkürler Dr.Oetker!

2 yorum:

  1. mozaik pastayı zaten çok severim hemen yaptım..çok pratik ve lezzetli!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle ben de özellikle pratik olmasına bayıldım! :) ellerine sağlık senin dee :*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...