23 Aralık 2013 Pazartesi

Modapik Kolye

Blogger Yılbaşı Partisi'nin en güzel hediyelerinden biri de Modapik'ten geldi..
Bir kıyafeti farklılaştırmak, kendi tarzına uygun hale getirmek, kendine göre yorumlamak için aksesuar kullanmak harika bir yoldur..
Ben de özellikle kolyeyi çok sık kullanırım. Bu nedenle Modapik'ten gelen hediyeler beni çok heyecanlandırdı!



Bana düşen bu pembeli, parlak taşlı, gösterişli kolye oldu..


Böyle kolyeleri en çok siyah düz parçalarla kullanmayı seviyorum. En çok onlarla parlıyor çünkü! :)


Beyaz taşlı kolyeleri beyaz kazaklarla kombinlemeyi de çok seviyorum..


Siz hangisini beğendiniz siyah mı beyaz mı? Var mı sizin de vazgeçemediğiniz takılarınız, onsuz çıkmam dediğiniz parçalarınız? :)

Aksesuar sevenlerdenseniz Modapik'i ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum! Eminim beğendiğiniz bir şeyler bulacaksınız..

Ayrıca Modapik ekibine ve Ceylan Hanım'a da ilgisi ve tatlı dili için çok teşekkürler!

6 yorum:

  1. Wuaauuw canım çok şıkmış kolyen, güzel günlerde kullan :)
    İki renkle de güzel olmuş, bende birde açık tende dene ;) birazcık dekolte şekerim :D Daha iyi olabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sibelcim teşekkür ederim, bi de öyle deniyim :)

      Sil
  2. cnm gerçekten çok tatlı çok cici bişey tam benim gibi bir takı hastası için bu:)))) ben beyazla daha çok sevdim. Güzel günlerde kullan:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlımm öpücükleer :*

      Sil
  3. Pembik pembik çok güzel!! Evet hala gözüm var :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...