19 Ocak 2015 Pazartesi

Cosmed El Bakım Kremi

Yeni markalar tanımayı çok seviyorum. Seda ve Sena ile Kışa Merhaba partisinde tanıştığım markalardan biri de Cosmed'di. Daha önce duymadığım için marka hakkında bir fikrim yoktu. Ürünlerin testerlarından oluşan paketler hediye ettiler hepimize..
Paketlerin içlerine 3 tane de "gülen yüz" çizmişler. 3 şanslı kişiye tam boy ürünlerden oluşan paket hediye ettiler, biri de bendim evet! :)



Paketimdeki el kremini o gün kullanmaya başladım çünkü Ankara ayazında el kremi olmadan yaşamak mümkün değil! Birkaç gün ellerimi nemlendirmeden dışarı çıksam hemen çatlaklar oluşuyor.. Evet Ankara çok soğuk!


Öncelikle kremin çok hoş bir kokusu var, çiçeksi bir koku. Kremi sürdükten sonra bolca hissedilen, uzun süre kalıcı bir koku. Fazla koku hassasiyeti olanları belki rahatsız edebilir ama ben bol ve mis kokulu ürünleri çok sevdiğim için gayet memnunum. 

Gün içerisinde ellerimi oldukça sık yıkamak durumundayım bu nedenle bolca nemlendirme ihtiyacı hissediyorum. El kremleri de bolca tükettiğim ürünler arasında bu nedenle fazla kimyasal içermeyenleri tercih ediyorum. Cosmed'in bu kremi de paraben ve fenoksietanol içermemesiyle baştan bir adım önde başlıyor..


Çok doğal bir içeriğe sahip olmasa da içerdiği kimyasallar arasında beni rahatsız eden bir bileşen yok. Bu nedenle içim rahat kullanıyorum..


Yapısı oldukça güzel, ne çok yoğun ne de çok akışkan.. Çabucak emiliyor, yağlı bir his bırakmıyor ve güzel nemlendiriyor. Çatlamış ellerde nasıl etki eder bilemiyorum çünkü bu kremi kullanmaya başladığımdan beri ellerimde kuruma ve çatlama sorunu yaşamadım.

Cosmed tanımaktan çok memnun olduğum bir marka oldu. Diğer ürünleri hakkındaki yazım da kısa süre sonra burada olacak! :)
Siz de Cosmed ile tanışmak isterseniz, internet sitesine bir göz atın derim, tık tık!

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...