21 Aralık 2014 Pazar

Seda Ve Sena ile Kışa Merhaba

Çok sevdiğim bloggerlar etkinlik yapınca katılmaktan ayrı bir zevk duyuyorum. Seda ve Sena da bloggerlar için "Kışa Merhaba" demek için bir etkinlik düzenlemeye karar vermişler, çok emek vermişler, çok uğraşmışlar..

Yer, bizim de daha önceki Denedim Biliyorum ekibiyle etkinlik yaptığımız Down Town Food Club'tı. 
Masa süslerini de Purple Events olarak biz yaptık. Seda ve Sena'ya ufacık da bir yardımımız olduysa ne mutlu bize!






O kadar çok sponsor ve hediye vardı ki! Gerçekten ellerimiz kollarımız dolu ayrıldık..


Aynı zamanda bir kaç marka da küçük lansman yaptılar..


Farmasi ön yargılarım olan bir markaydı pazarlama politikasından dolayı.. Bu küçük lansman ile fikrim azıcık da olsa değişti.. :)


Deniz Kozmetik de bizi harika iki markayla tanıştırdı..


Cosmed de bizimleydi.. Bu markayı tanıdığıma çok sevindim, çok merak ettiğim birkaç ürünü var..


Cosmed'in hediye paketini kazanan 3 şanslı kişiden biri de bendim! Denemek için sabırsızlanıyorum..





Purple Events tarafından süslü bloggerlara özel hazırlanan aynalar da çok sevildi, ayrıca mutlu olduk! :)


Selfie'siz blogger etkinliği olmaz dediler.. :)

Sponsorlar bir sonraki yazımda.. Çünkü bir yazıya sığamayacak kadar çoklar :)
Seda ve Sena'ya bir kez de buradan teşekkür ediyorum. Ellerinize sağlık kızlar! Her şey harikaydı. En güzel vakit geçirdiğim blogger etkinliklerinden biriydi..


9 yorum:

  1. Asıl biz çok teşekkür ederiz güzel süslemeler sepseker aynalar için :)) Her şey harikaydi.. Eglendiyseniz ne mutlu bize :-):-)

    YanıtlaSil
  2. Gör
    ştüğümüze çok memnun oldum, inşallah bir sonrakine daha fazla muhabbet edebiliriz :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok memnun oldum, umarım bi sonrakine! :)

      Sil
  3. Bizimle olduğun için biz teşekkür ederiz.
    Purple events bize çok yardımcı oldu,bizi çok mutlu etti teşekkürler canım ilgin ve emeğin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size yardımcı olabildiysem ben mutlu oldum senacım :)

      Sil
  4. Such a wonderful post dear!!! fantastic photos!! your blog is amazing!!:) following you from now on hope you can visit mine and follow me as well!! kisses!

    www.fashionizein.com

    YanıtlaSil
  5. sunumların çok güzel yakında kapaını çalarsam şaşma :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...