4 Mart 2017 Cumartesi

Kurabiye Canavarı Mavisi

Mor en sevdiğim renktir. Mora en yakın renk olan maviden ise pek hazzetmezdim. Son birkaç yıldır maviye bayılmaya başladım. :) Her tonu ayrı güzel renklerden..



Bu kışın trendi olan "Tasma Yakalı" parçaları çok severek giydim. Özellikle benim "Kurabiye Canavarı Mavisi" olarak tanımladığım renkle bir araya gelince soğuklar bitmeden bol bol giydiğim bir parça oldu.


Mavinin bu tonunu koyu gri ve siyahla çok yakıştırıyorum. Lacivertle tamamlandığında biraz fazla mavi oluyor..


Kazak: Tunalı'da bir butikten
Pantolon: Mango (Soho)
Deri Ceket: Stradivarius
Botlar: Pull and Bear
Çanta: Tommy Hilfiger

Kotlarla ve mavinin bu tonlarıyla kullanmayı en çok sevdiğim oje ise Pastel 227! Koyu tonlu kendinden simleri olan bir mavi. Pastel'in yeni renklerini çok beğeniyorum!


Bana bu kadar mavi yetmez diyorsanız MAC'in Designer Blue isimli ruju tam size göre! :)



Sizin en sevdiğiniz mavi tonu hangisi? :)

3 yorum:

  1. Burcucum bu maviyi çok seviyorum. Çok da yakışmış sana. Bence daha sık kullanmalısın.

    YanıtlaSil
  2. These look so cute! I love the color x , thanks for sharing xxx You will like to see more fun from here.

    YanıtlaSil
  3. Benim en sevdiğim renklerden biridir.Özellikle takıda o kadar çok yer vermişim ki böyle morumsu mavilere biraraya getirip baktığımda çok şaşırmıştım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...