22 Nisan 2017 Cumartesi

Dalton Marine Cosmetics

Geçtiğimiz haftalarda Nilgün'ün davetiyle Dalton Marine Cosmetics ürünleriyle tanışmaya gittik. Markayı daha önce denememiş olduğum için oldukça merak ediyordum. Tabi bir de Alman markası olunca merak iki katına çıkıyor.



Dalton, denizdeki aktif maddeleri kullanarak oluşturulmuş bir marka. Özellikle yaşlanma karşıtı kozmetiğin temeli olan Celumer maddesini ürünlerinde kullanıyorlar. Denizlerde bulunan tuz ve mineral özleri, vücut tarafından tanınır ve cilt tarafından emilip cildin en derin katmanlarına inebilmektedir. Bu nedenle cildi yüzeysel değil daha derinden etkileyen ürünlere sahip bir marka Dalton.


Marka hakkında bilgi aldıktan sonra sıra uygulamaya geldi. Günün cilt bakımı modelleri Gül ve Fulya'ya mini bir cilt bakımı yapıldı. Temizlenen cilde Vital Lift maske uygulandı. Maske ciltte kuruduktan sonra, cildin hangi bölgesi nemsiz hangi bölgesi deforme olmuş bunlar çok net görülebiliyor. Sonuç olarak ise ihtiyacı olan neme kavuşmuş, aydınlanmış bir cilde kavuştular.



Bize de denememiz için tester ürünler hediye edildi. Denediğim tüm ürünleri çok beğendim. Özellikle nemsiz bir cildiniz varsa ve yaşlanma karşıtı ürünler arıyorsanız, Dalton tam size göre! İnternet sitesini ziyaret edip ürünler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz tık tık, ya da Tunalı'ya yolunuz düştüğünde bir uğrar Dalton ekibiyle tanışabilirsiniz!


Bu keyifli etkinlik için Nilgün'e ve Dalton Marine Cosmetics ekibine teşekkürler <3

3 yorum:

  1. Bu markayı duyalı fazla olmadı. Umarım içeriği etkili ve güzeldir. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Ben testerları seyahate saklıyorum, daha deneyemedim; ama, Nilgün'den çok methini duydum ^_^ Sevgiler Burcu'cum!

    YanıtlaSil
  3. Burcucum iyiki geldin. Markayı severek kullanıyorum ben, senin de beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...