10 Mayıs 2017 Çarşamba

Sleek Color Corrector Palette

Geçtiğimiz günlerde Gratis'ten harika bi paket aldım. İçinde Sleek'in yeni çıkardığı kalem rujlardan ve Renk Düzenleyici Palet vardı. Rujlarla ilgili yazıyı da daha sonra paylaşacağım çünkü çok sevdim!


Rengarenk renk düzenleyici paletleri bir süredir almak istiyordum fakat piyasada kendime göre bir palet bulamamıştım. Kimisi çok yağlı kimisi fazla kuruydu. Gratis tam zamanında yetişti çünkü Sleek'in  kıvamı harika! Ne çok sert ne çok yumuşak. Uygulaması çok rahat. Ciltte de kuru bir görüntü oluşturmuyor.


Renk seçeneğinin fazla olması da bu paletin diğer bir artısı. Özellikle mavi renk çoğu palette bulunmuyor. Gerçi benim içim çok kullanılacak bir renk değil ama olsun, bulunsun :)


Yeşil özellikle ciltteki kırmızılıkları nötrlüyor. Sivilceler, kırmızı izler için kullanılabiliyor.
Lila sarıyı nötrlüyor. Cildinizdeki sarı lekeler ve solgun bölgeler için oldukça ideal.
Mavi turuncuyu nötrlüyor. Turuncu lekeleriniz ya da çilleriniz varsa mavi tam size göre.
Pembe aydınlık vermek ve koyu renkli leker için kullanılıyor.
Sarı moru nötrlüyor. Yani göz altı morlukları için kullanılması gereken asıl renk bu! 
Turuncu maviyi nötrlüyor. Koyu renkli halkaları kapatmak için çok uygun.

Benim en çok kullandığım renkler yeşil, sarı ve turuncu. 
Sorunlu bölgeye süngerle değil de parmaklarımla uyguluyorum. Tampon hareketlerle yediriyorum. Arkasından BB krem ya da fondöten, o gün ne kullanacaksam, kapatıcı bir cilt ürünü uyguluyorum. Üzerine uyguladığım ürünlerle de kolayca karışabiliyor, kolayca dağılabiliyor. Uygulama konusunda hiç zorluk yaşatmıyor.


Renk düzenleyici bir palet arıyorsanız, piyasada bulunan paletler içinde performans/fiyat oranı oldukça yüksek olan bu ürüne bakmanızı tavsiye ederim. Dokunduğunuz an diğerlerinden farkını hemen anlayacaksınız.
Şu an Gratis'te devam eden Anneler Günü indiriminde alınacaklar listenize eklemeniz gereken bir ürün! :)

Siz bu paletleri nasıl buluyorsunuz? Günlük makyajınızda yer veriyor musunuz?

3 yorum:

  1. zaman zaman elimdeki wet'n wildın corrector paletini kullnıyorum ama bu daha başarılı gibi sanki :) güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Fiyatı ne kadar

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar renkli bi blogmusss 😀 ay paletiniz de cok güzel güle güle sürün sürüştürün insallah :) bide merabalar tanistigima memnun oldum ki ben 💕😄

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...