7 Kasım 2017 Salı

Creightons Shea & Ginger Duş Jeli

Duş jeli kullanmayı en çok sevdiğim ürünlerden biridir. Duştan keyif almayı sağlayan en önemli şey misss kokulu bir duş jeli bence. Bu nedenle temiz içerik takıntım başladıktan sonra bırakmakta en çok zorlandığım şey de tabi ki duş jelleri oldu.
Duş jelinin en önemli özelliği olarak bolca köpürmesini sağlayan kimyasallar benim kara listemdeler. Bu nedenle uzun süredir duş jelleri yerine doğal sabunları tercih ediyorum. Yine de arada sırada da olsa duş jeli alıp kullanmıyor değilim. :)




Gratis geçtiğimiz günlerde Creightons ürünlerinden oluşan bir paket gönderdi. İçinden çıkan duş jelini hemen kullanmaya başladım çünkü kokusuna karşı koymak kesinlikle imkansız!
Shea ve zencefil içeren bu duş jeli tam olarak kolalı jelibon gibi kokuyor! Duş sırasında bütün banyo kolalı jelibon gibi kokuyor ve bu beni mutlu etmeye yetiyor. :)

Kokunun vücutta kalıcılığı ise en azından hazırlanıp evden çıkana kadar sürüyor. Belki vücut losyonu ile desteklendiğinde bu süre daha uzayabilir.


İçeriği temiz değil. Daha önce de belirttiğim gibi duş jellerinden böyle bir beklentim yok artık :)

Köpürmesi, temizlemesi gayet yeterli. Kolayca durulanabiliyor. Vücutta bıraktığı his oldukça yumuşak. Herhangi bir kurutma yapmadı benim cildimde. 

Duş jellerini sürekli kullanmadığım için ara sıra kendimi şımartmak için alacağım bir ürün oldu. Çünkü kokusu mü-kem-mel! <3

Creightons ürünleri İngiltere'den ithal ve Gratis'lerde satılıyor. Diğer ürünlerini de denedikçe paylaşacağım.
Sizin kullandığınız ve memnun kaldığınız Creightons ürünleri hangileri?

2 yorum:

  1. İçerikleri nedeniyle hiç Creightons ürünü almadım ama gRatis'e gittiğimde bunu bir koklayacağım :) güle güle kullan Burcu'cum!

    YanıtlaSil
  2. Çok başarılı bir blogunuz var tebrikler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...