15 Ocak 2018 Pazartesi

Asla Alışveriş Yapmamanız Gereken Bir Marka: fruitanya.com

Bu bir "Ben yaptım, siz yapmayın." yazısıdır.

İnternet alışverişleri son yıllarda hayatımıza hızla girdi. Birçok ihtiyacımızı kolaylıkla karşılaşıyoruz bu sayede. Genelde alışveriş yapıp çok memnun kaldığım internet sitelerini paylaşıyorum ki okuyanlara da fikir olsun. 

Bu yazıyı da tamamen yaşadığım saçmalığı anlatmak ve başkalarının başına gelmesini önlemek amacıyla yazıyorum.

Geçtiğimiz günlerde, teyzemin doğum günü için fruitanya.com'dan meyve sepeti siparişi verdim. Siparişi doğum gününden bir gün önce akşam saatlerinde verdim. Kargo ile tüm illere gönderim yaptıkları, İzmir'in de içinde bulunduğu birkaç ilde de şubeleri bulunduğu için aynı gün teslimat yaptıkları yazıyordu. Ben yine de bir aksilik olmaması adına bir gün önceden sipariş verdim. Seçenekler arasından bir tane seçtim, sepetime ekledim. Adres kısmında, alıcının şehri seçenekleri arasında İzmir, alıcının semti seçenekleri arasından Çiğli'yi seçtim.
Adres çubuğuna adresi ben elimle yazmadım yani, bu seçenekler adres sekmesinde mevcuttu. Teslim edilme saatini de 09-16 arası olarak seçtim.
Ödemeyi kredi kartıyla yaptım. Siparişimin alındığına dair bir mail geldi.
Ertesi gün siparişimin teslim edildiğine dair mesajı beklemeye başladım. Saat 14 civarı hala bir hareket olmayınca müşteri hizmetlerini arayıp, siparişin ne durumda olduğunu kontrol etmek istedim.

Müşteri hizmetleri, İzmir Çiğli'ye teslimat yapmadıklarını söylediler. Benden teslimat yapmadıkları bir adres için sipariş almış, parayı kartımdan çekmiş ve siparişin onaylandığına dair mail göndermişler ama ürünün teslimatını yapmak gibi bir düşünceleri yokmuş.

Bu yaptıklarının saçmalığını kendilerine anlattığımda bir seferlik Çiğli'ye teslimat yapacaklarını söylediler.
Saat 15 civarı atölyeden arayıp, siparişiniz bize yeni ulaştı, sepeti yapmaya yeni başlıyoruz saat 17'ye yetiştiremeyiz dediler. 
Mecburen siparişi iptal etmek zorunda kaldım. O saatten sonra yeni bir hediye alıp gönderme şansım da olamadı malesef. Bu sorunla hiç bir şekilde ilgilenmediler, telafi etmeye çalışmadılar.
Teslimat yapılmayan semti, seçenekler arasında bulunduruyorsanız, siparişi neden onaylıyorsunuz? Madem bi yanlışlık oldu, sipariş alındı parayı karttan çektiniz, neden arayıp siparişiniz iptal oldu demiyorsunuz? Ben arayıp sormasam asla haberim olmayacaktı demek ki. Bu açıkça insanları kandırmak hatta dolandırmaktır. 

Kısacası özel bir gününüzde bu şekilde mağdur olmamak için asla tercih etmemeniz bir firma fruitanya.com. İnternette hakkında bolca olumsuz yorum bulmak mümkün, bu da onlara eklensin. 

4 yorum:

  1. kötü olmuş canım üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  2. Böyle olayların daha çok paylaşılması gerektiğini düşünüyorum. Firmalar da belki kendilerine çeki düzen verirler. Yani aslında yazı "ben yandım sen yanma"yı anlatıyor ve çk faydalı. Benim de Kamil Koç ile ilgili yaşadığım bir sıkıntı vardı onu yazmıştım.

    YanıtlaSil
  3. Çok faydalı bir paylaşım olmuş, müşteri odaklı çalışmayı öğrenmeli ve her acıdan kalitelerini arttırmalılar

    YanıtlaSil
  4. Keşke yazınızı daha önce okusaydim bugun benimde basima geldi cunku.Siparisimi bir türlü teslim etmiyorlar.Üstelik telefona da bakmıyorlar.Bu kadar sorumsuz bir firmaya ilk kez denk geldim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...