2 Kasım 2018 Cuma

Splat Ultracomplex ve Black Lotus Diş Macunu

Geçtiğimiz günlerde Gratis'ten harika bi paket aldım.
Diş macunu benim .ok önem verdiğim ve en çok tükettiğim ürünlerden biri.
Piyasadaki diş macunlarının çoğunu denemişimdir. Bu nedenle yeni markalar yeni alternatifler ilgimi çekiyor.



Gratis paketinden iki adet Splat diş macunu çıktı. Biri daha önce deneyip sevdiğim Ultracomplex, diğeri de henüz denemeye fırsat bulamayıp hem isminden hem de renginden dolayı çok merak ettiğim Black Lotus.


Ultracomplex hassas dişler için bakım ve beyazlatma özelliği taşıyor.


Black Lotus ise beyazlatmanın yanında lotus çiçeğinin antibakteriyel etkisiyle ferah bir nefes vadediyor. Özellikle bunun kokusuna bayıldım!


Bir de kapağın şu şekilde açılmasına bayıldım. Tüp formundaki ürünler için aradığım bi özellik :)


Splat diş macunlarını içerik olarak çok seviyorum. Günde üç kez diş fırçalandığı için içeriğin zararlı kimyasallar bakımından minimum seviyede olması çok önemli. Özellikle uzak durduğum Sodyum lauril sülfat, triklosan, paraben gibi kimyasalları içermeyen Splat aynı zamanda hayvanlar üzerinde test yapmıyor.

Siz de daha temiz içerikli bir diş macunu arıyorsanız, Splat markasına bir şans verebilirsiniz!

Splat çeşitleri arasından sizin favoriniz hangisi?

Denemem için gönderilen paket için Gratis'e teşekkürler!

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...