5 Eylül 2011 Pazartesi

2011-2012 Makyaj Trendi : Kırmızı Ruj

Bu sezonun en favori renklerinden kırmızı..
Vampir dudaklar ve nude dudaklar rakip oldular sonbaharda =)
Sizin tercihiniz hangisi ? Canlı kırmızı dudaklar mı yoksa doğallığın simgesi nude dudaklar mı?
Bakalım kırmızı nasıl kullanılmış, en çok hangi ten ve saç rengine yakışmış..










Maybelline Color Sensational 530,
Mac Russian Red,
Golden Rose 120,
Sephora Kırmızı,
Gloss olarak da Loreal Glam Shine 502
beğendiğim kırmızı rujlar.. Bakalım sizinkiler hangisi ? =)

8 yorum:

  1. Dior 752... Tek geçerim:)

    YanıtlaSil
  2. onu denemedim bi deniim sende güzel duruyodu =)

    YanıtlaSil
  3. bence kirmizi rujun sezonu fln olmaz, kirmizi ruj her zaman candir :D

    favorim mac russian red.

    YanıtlaSil
  4. kırmızı ve kırmızı ruj sever olarak zaten yıllardır kullanıyorum ama öyle kendimle bütünleştirip 7/24 sürenlerden değilim kıyafetine göre :) Biteceğinide sanmıyorum bu trendin :)

    www.curcunam.net

    YanıtlaSil
  5. fulya : evet ben de öyle düşünüyorum ama bu sezon vampir dudaklar daha bi moda =) kırmızı hatta mora kadar giden renkler..

    Curcunam : kıyafete göre her mevsim her sezon kullanılabilir ben de aynen öyle yapıyorum ;)

    Hamide Tekin : ben de ilkinin özellikle göz makyajını çok beğendim..

    YanıtlaSil
  6. bende ılk resımdekı gıbı bır ruj arıyorum acaba hangı markalarda kadifemsi mat ruj bulabılırım uygun fıyatlı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yazımda bahsettim aslında inceleyebilirsin: http://aliceinshoppingland.blogspot.com/2012/04/mat-ruj.html
      mat olan rujlar böyle kadifemsi görünüyorlar, markaların mat serilerine bakabilirsin özellikle mac ve nars'ta çok fazla çeşit var ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...