22 Eylül 2011 Perşembe

Cristiano Ronaldo

Moda deyince kim ne giymiş nasıl giymiş diye bakmadan olmaz..
Giydikleri en çok konuşulanlardan biri de Cristiano Ronaldo..
Bazılarına göre stil ikonu, bazılarına göre apaçi..
Söylenenlere göre Portekiz'de kendi mağazası varmış ve taşlı kemerler, süslü deri ceketler, altın takılar ve çantalar gibi daha çok feminen giyim tarzına yakın ürünler varmış =)

Çizgili hırkalar onun vazgeçilmezlerinden.. =)

Kısa şortları da çok seviyor..

Yanından ayırmadığı bi çantası mutlaka var.. =)

Günlük hayatın dışında sahada da kendi tarzını yansıtmaya çalışıyor sanki.. =)


Bazen seçimlerini beğeniyorum, özellikle aşağıdakini.. =) Bakalım ne giymiş..


Ayakkabıları, ceketi ve atkısı Gucci..



8 yorum:

  1. Oooh sexy, I am in love with CR!! He is one of my favorite soccer players!! Ow ow!! Thanks for dropping by my blog!!

    Hope you visit again soon! Or if you like it, please follow me :)

    www.cestlaviii.blogspot.com

    <3

    YanıtlaSil
  2. ben adami hic sevemedim ya, cirkin, apaci :/

    ama son fotoda giydigi gercekten güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Thanks for commenting on my blog!
    He has great style!
    xx

    YanıtlaSil
  4. bir tercih yapmam gerekirse tam apaci :D

    YanıtlaSil
  5. tarzı hoşmuş :)) ama forever Messi diyorum :D

    YanıtlaSil
  6. Ayyy o kisa sortla igrenc olmus :-D son resim güzel gerçekten ;)

    YanıtlaSil
  7. Bende bunu sevmeyenlerdenim, ne giyerse giysin,sevmiyorum :O)

    YanıtlaSil
  8. Tatlım CR hoş gözüküyor ancak nedense bana futbolcular biraz gösteriş sever ve fazla dış görüntüye önem veren bir yapıları var gibi geliyor o yüzden de çok sempatik bulamıyorum :/



    Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
    BeTwin Us
    ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...