12 Eylül 2011 Pazartesi

Yılan Derisi Deseni

Önümüzdeki sezon yılan derisi desenini sık sık görücez.. Bence kışa yakışan bi desen..
Çantaları görmeye başladık bile..
Bakalım siz hangisini beğeniceksiniz ? =)


Tod's marka bu clutchları çok beğendim.. 
İncelemek için tık tık !




Pull and Bear'ın bu çantalarının renkleri çok güzel.. Hardal sarısı, yeşil tam bu sezonun trendi..
İncelemek için buradan ! =)

Bu cüzdanlar da Stradivarius'tan.. Burada !







Bu güzellikler de Zara'dan.. 
Hemen tık tık ! =)

9 yorum:

  1. Hepsi güzel, sarı Zara çantaya bakabilirm ben de

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. pembe çantaya hayran kaldım hemen yapmalıyım!

    YanıtlaSil
  3. zara da zaten herşeye bi yılan derisi eklenmiş leopara döncek buda :)) neye elimi atsam en azından bi parça ya yılan derisi yada farklı renklerde yılan derisi konsepti :) hepsi iyi hoşda o pantolonlarda taytlarda çok itici duruo ya :)



    kisses ..

    Bus & Mug

    YanıtlaSil
  4. acilen zaraya uğramak lazım bu güzel çantalar bitmeden :)

    YanıtlaSil
  5. Tod's lara bayıldım.

    Sevgiler
    Ahu

    ahuatesel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. İlk fotodakilere bayıldım;)

    YanıtlaSil
  7. Sade tek renkli olanlari begendim, yilanlari sevmem :-D

    YanıtlaSil
  8. Bir Alışverişkoliğin İtirafları : zara'da bu sezon bol bol var bunlardan ;)

    Bonbon : ben de pembeye bayıldımm =)

    Bus and Mug : ben de yılan derisini pek sevmem ama sevimli olanları var arada.. dediğin gibi umarım leopar gibi abartmazlar =)

    melodyofcolors : zara'da bol bol var ama çabuk tükeniyolar acele etmek lazım ;)

    Ahu : onlar benim de favorim ! =)

    coco-jelly : dimi, ben de araştırıyorum onları nerde bulunur bakalım..

    Sunshine : ben de hiç sevmem yılanları ! =)

    YanıtlaSil
  9. Tods'unkilerden ortadaki pek güzelmiş birçok outfit ile çok şık duracağı kesin. Zara'nınkiler de çok hoşmuş,ben de bir yılan derisi edineceğim en kısa zamanda canım :)


    http://betwinus.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...