15 Mart 2013 Cuma

Lush Ankara Etkinliği

Ankaralılar olarak "Neden tüm lansmanlar İstanbul'da!!" isyanımıza cevap veren ilk ve şimdilik tek yerdi Lush.. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde bir etkinlik düzenleyip hepimizi davet ettiler, çok da güzel oldu! :)

Lush çok yüksek oranda doğal içeriğe sahip olduğu için benim de sevdiğim markalardan..

Zuhal Hanım tek tek tüm ürünleri bize anlattı. Ben bir çoğunu kullanmış ya da en azından denemiştim ama daha önce Lush ürünleriyle hiç tanışmamış bloggerlar için harika bir etkinlik oldu.


Benim için Lush demek güzel koku demek, sabun, köpük, keyifli bir duş demek! :)
En çok sevdiğim ürünleri de genelde duş ürünleri.. Özellikle Flying Fox'u herkese tavsiye ediyorum..


Banyoda jakuzi etkisi için harika banyo balistikleri var.. Sex Bomb harika kokuyor. :)


Dream Cream de Lush'ın en ünlü kremlerinden..





Yeni çıkardıkları renkli kozmetikler de sevimli renklere sahipti. Doğal içerikli makyaj ürünü arayanlar için iyi bir alternatif olabilir.


Taze maskeler de Lush'ın iddialı olduğu ürünlerden ama malesef pek kalmamıştı. :)


Sanırım en çok duyulan ürünlerden biri de Lemony Flutter. Kokusunun çok çabuk değişmesi bir eksi olsa da tırnak etlerini oldukça yumuşatan bir ürün. Manikür süresini uzatmak isteyenler deneyebilir..


Duş jölesi de hepimizin dokunmak için sıraya girdiği ürünlerdendi.. :)

Bu etkinliğe katılamayanlar için 365 AVM'de başka bir etkinlik olacağı haberini aldık.
Ayrıca Lush katı ürünler hariç denemek istediğiniz tüm ürünlerin testerlarını mağazalarda bizimle paylaşıyor, bu da harika bir haber!


O gün de daha önceden tanıştığım ve ilk kez gördüğüm birçok blogger arkadaşım vardı, yine birlikte çok güzel vakit geçirdik.. Bir sonraki etkinlikte görüşmek üzere! :)

6 yorum:

  1. kusummm ben de en kısa zamanda İstanbul Lush Lansmanını yazıcam ama keske aynı sehırde olsaydık da su karde bırlıkte olsaydık ne guzel olurdu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlışım ne harika olurdu gerçekten! muck kocaman öpüyorum seni :*

      Sil
    2. nasılllllllllll mıs kokulu bır organızasyon olmus tahmın edıyorum :))) sevgıkler

      Sil
  2. Duş jolesini bende merak ettim amaa !!

    YanıtlaSil
  3. sizin bu keyifli etkinlik bulusmalarinizi cok seviyorum.. Lush hepimizin aski.. Ozellikle banyo kopuklerinin hastasiyim :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...