10 Mart 2013 Pazar

Yves Saint Laurent Manifesto - Golden Gloss - Shocking Maskara - Göz Kalemi

Geçtiğimiz günlerde YSL'den harika bir paket aldım. YSL çok sevdiğim markalardandır özellikle parfümlerini çok başarılı bulurum ama durumu daha da harika yapan şey kullandıkları mor renkti! :)

Kutudan minik ürünler çıktı.


Manifesto diğer YSL parfümleri gibi çok başarılı.. Biraz vanilyalı, tatlı ve aynı zamanda çiçeksi bir kokusu var. 


Golden Gloss Shimmering Lipgloss 51 numara nude bir ton üzerine rengarenk ve harika simlere sahip bir gloss. Disko topu efektli dudaklara sahip olmak için bire bir! :)


Göz kalemine tek kelimeyle "bayıldım"! Genelde eyeliner seven bi insan olmama rağmen bu kalemin en az eyeliner kadar siyah, parlak bir rengi var. Waterproof olmasından dolayı asla dağılma yapmıyor.


Shocking maskara ise herkesin bildiği gibi çok başarılı. Bu benim ilk denememdi, rimel makyajımın en önemli noktasıdır ve bu konuda oldukça seçici olmama rağmen bu rimel benden geçer not aldı. Oldukça yoğun bir siyah renge sahip. Uzatma ve kıvırma özelliği de harika.

Parfüm, kalem ve rimel benim alınacaklar listeme eklendi bile!
YSL moru da bu sezonun rengi olsa keşke! :)

Makyaj çantamda severek kullanabileceğim minik boy ürünler için YSL Pazarlama Ekibi ve Yöntem PR'a teşekkürler! :)

7 yorum:

  1. Güle güle kullan kuzummm !! ^^

    YanıtlaSil
  2. Ayy çok güzeller. Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  3. Çok hoşmuş güle güle kullanın:)

    bana da beklerim:)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Bence cok guzel bir marka.gonderilen paketin icindekiler de cok hos.ozellikle goz kalemini merak ettim

    YanıtlaSil
  5. Gule gule kullan cnm:)ysl yi bende cok severim

    YanıtlaSil
  6. Yüzüme hiç bir şey sürmediğimden (fondoten, allık vs..) artık sadece göz makyajı yapar oldum.. gökz kalemini denemeliyim o yüzden.. :) sevgiler ..

    YanıtlaSil
  7. hepsını askla kullannnnnn sahaneler cunku

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...