27 Mart 2013 Çarşamba

Rihanna vs Mark Ronson

Rihanna benim için bir numaralı trend öncüsü, ayrıca bir numaralı "çuval giyse yakışır" tipi insanlardan..
Aşağıda örneğini göreceğimiz gibi kadın/erkek/çocuk reyonu fark etmiyor onun için.. :)


Havaalanında tayt, spor ayakkabı ve sweat ile tamamladığı kombini ile oldukça spor görünüyor. 

3 renkli Supreme montu ise Mark Ronson ile Rihanna'nın pişti olmalarına sebep olmuş! :)


Mark Ronson nerede bu kadar üşümüş de ceketin üzerine bu montu giymiş diye çok merak ettim aslında.. Ama yeşil ceketini çok sevdim, monta hiç gerek yokmuş!



Bu tür "şişme" montları zaten hiç sevmiyorum, Supreme montu önce kendimde düşünüyorum, sonra Rihanna'ya bakıyorum, çuval diyorum, tarz diyorum, Rihanna giyerse böyle olur diyorum ve susuyorum.. :) 

Siz hangisini beğendiniz? Rihanna mı Mark Ronson mı?

3 yorum:

  1. rihanna her zaman açık ara öndedir benim için :)

    YanıtlaSil
  2. Rihanna her giydiğini bu kadar yakıştırmak zorunda mı:) Hele o saçları♥♥

    YanıtlaSil
  3. Saçlarııı!! Bende istiyorum bende! ♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...