1 Aralık 2014 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Bebak Zeytinyağlı El ve Vücut Nemlendirici Sütü ve Makyaj Temizleme Pamuğu

Hep yeni markaları yazacak değiliz ya, bu hafta da yılların markası Bebak'ın yeni çıkardığı zeytinyağlı serisinden bir ürün var Denedim Biliyorum'da.


Bebak Acıbademli Makyaj Temizleme sütüyle bilinir çoğu kişi tarafından. Göz makyajını çıkarmadaki başarısı tartışılmaz. Bu nedenle başarılı bulduğum bu markanın yeni çıkardığı zeytinyağlı serisini denemek için oldukça sabırsızlandım.
Firma tarafından Denedim Biliyorum ekibi olarak deneyip yorumlamamız için seçilip gönderilen ürün Zeytinyağlı El ve Vücut Nemlendirici Sütüydü. 


Açıkçası ilk bakışta bir anlam kargaşasına düştüm. Çünkü ismi el ve vücut nemlendirici sütü iken arkasındaki açıklamada temizleyici özelliğinden bahsediyordu. Cilt temizleyici mi yoksa cilt nemlendirici mi, ben şimdi bunu nasıl kullansam sorularından sonra aslında her iki amaç için de kullanılabilir olduğunu keşfettim.. :)


Öncelikle göz makyajımı çıkarmak için kullandım. Yoğun göz makyajı yaptığım günlerde bana yeterli gelmeyeceğini düşünüyorum. Özellikle maskarayı temizlemekte oldukça zorlanıyor. Bu konuda acıbademli olanı kesinlikle tercih ederim. 
Cilt makyajını ise gayet başarılı bir şekilde temizliyor. Özellikle kuru ciltler için önerebilirim. Tek adımda hem makyajı temizlemek hem de nemlendirmek mümkün. Çünkü içindeki zeytinyağı oldukça yoğun.


Rengi kabıyla uyumlu tatlı bi su yeşili :) Kokusu oldukça yoğun ve hoş, yapısı tam losyon kıvamında. İçeriği çok doğal olmasa da fena değil. Özellikle parabenin olmaması güzel.


Uygulamayı yine Bebak tarafından gönderilen makyaj temizleme pamuklarıyla yaptım. Önce cildimdeki makyaj ve kiri temizledim, ardından yıkama jeliyle yıkayarak iyice arındırdım. Cildimde yağlıya dönük bölgeler olduğu için zeytinyağlı bir ürünü cildimde bırakmaya cesaret edemiyorum. Kuru ciltlere tam tersini öneriyorum. 
Özellikle boyun ve dekolte bölgesi de kimi zaman makyaj uyguladığımız bölgelerden. Günlük hayatta makyaj olmasa bile havadan gelen kirlere, toza maruz kalıyor ve gün sonunda aynı yüzümüz gibi temizlenmek, nemlendirilmek istiyorlar. Bebak'ın bu ürünü boyun ve dekolte bölgesinde kullanmak için harika bir alternatif.
Bu arada makyaj temizleme pamuklarının yapısını çok sevdim, söylemeden geçemeyeceğim. Yumuşaklığı ve dayanıklılığı ile yeniden alınacaklar listeme girdi.

Bebak nemlendirici sütü bir diğer kullanım şeklim ise nemlendirme özelliğinden yararlanarak ellerime uygulamak. Soğuk kış günlerinde normal krem gibi ellerime sürüp yedirerek nemli ve yumuşamış ellere sahip olabilirsiniz.

Bebak Zeytinyağlı El ve Vücut Nemlendirici Sütü için puanım: 3/5

Ürün hakkında diğer kızların yorumlarını okumak için;
Hassas-Karma Ciltler için Fatma'nın yazısı,
Kuru-Karma Ciltler  için Sevgi'nin yazısı,
Çok Kuru Ciltler için Bengü'nün yazısı.

*Bebak'a deneyip yorumlamamız için gönderdikleri ürünler için tekrar teşekkürler!

1 yorum:

  1. Kuru ciltlerde bırakmasınlar ya ciltlerinde, nedense fazla yağlı geldi yapısı bana, cilde ağır gelecek gibi >.<

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...