8 Aralık 2014 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Real Techniques Sünger ve Blogger Dergisi

Denedim Biliyorum bu hafta ilk sayısı yayınlanan Blogger Dergisi'ne konuk oldu! Blog okuma alışkanlığımızın azaldığı şu günlerde aktif blogları bizimle paylaşmayı amaçlayan Blogger Dergisi her alandaki blog yazılarına yer verecek. Bu en özel sayısında Denedim Biliyorum ekibine yer veren Blogger Dergisi ekibine ve Senem'e çok teşekkür ederiz! <3
Ayrıca bu sayıda Yekta Kopan var, kaçırmayın derim! Dergiyi okumak için buyrun Senem'in bloguna, tık tık!

Bizim dergide yayınlanan yazımız ise Real Techniques Sünger'di. Bir de buradan paylaşalım, serimizi tamamlayalım istedik. 


Kişisel bakıma, kozmetik ürünlere, makyaja ilgi duyuyorsanız Real Techniques fırçaları ya da bu makyaj süngerlerini bilmek zorundasınız sanırım! Başka yolu yok! :)
Biz de bu kadar ünlü olmuş bir ürünü Denedim Biliyorum köşesine konuk edip, deneyip yorumlamadan geçemezdik... Evet bu hafta Real Techniques sünger bizimle.

Sanırım bu köşeye yazma fikrimiz olmasa gidip bu süngeri almayı düşünmezdim. Hatta bir süngerin bu kadar abartılmasına da pek anlam veremiyordum açıkçası. Bana göre kullandığınız ürün güzel ve yeterince kapatıcıysa ne ile uyguladığınızın bir önemi yoktu.. Bu düşüncelerle ama tamamen önyargısız alıp denemeye başladım süngeri..


İlk önce tabi ki ilk kullanım öncesi antibakteriyel sabunla güzelce yıkayıp temizledim. Daha sonra ilk denemem için bir kap suyun içinde iyice ıslanıp şişmesini bekledim, ardından iyice sıkıp temiz bir peçeteyle kuruladım. Islak değil nemli bir halde süngerim hazırdı. BB kremimi minik pıt pıt'lar halinde cildime uyguladım. Süngerle cildime yedirmeye başladım. Sonuçtan o kadar memnun kaldım ki! BB krem cildime eşit bir şekilde dağılmıştı ve görüntü o kadar doğaldı ki.. Uygulamayı bitirmeye hiç niyetim yoktu, göz altı kapatıcısına gelmişti sıra.. Kapatıcıyı göz altlarıma elimle sürdükten sonra, süngerin düz kısmıyla iyice dağıttım. Bu da harika oldu! Tabi bi kere beğendim ya, durmaya hiç niyetim yok.. Süngerle biraz allık alıp uyguladım, toz ürünleri de harika dağıtabiliyormuş, buna ayrıca sevindim! Arkasından sivri ucuyla aydınlatıcımı da sürdükten sonra süngerden ayrıldım..

Bunca zamanı bu sünger olmadan geçirdiğim için biraz üzüldüm. Açıkçası bunun da boş yere abartılan şişirme ürünlerden olduğunu düşünmüştüm ama oldukça başarılı! Aldığım günden beri her gün kullanıyorum.


Düz kısmını göz çevresi ve alın için, bombeli kısmını yanaklar hatta genel olarak tüm yüz için, ince ucunu ise burun kenarları gibi ince ayrıntılar ve aydınlatıcı sürmek için kullanıyorum. Her kullanımdan sonra vaktim olmasa da her gün yıkamaya çalışıyorum. Arkasında en geç 3 yıkamada bir yıkanması öneriliyor. 


Genelde bu ürün fondöten uygulamalarında kullanılmış fakat ben fondöten kullanmıyorum. BB krem, BB pudra ve bazen de normal pudra kullanıyorum. Bu üçünü de uygulama konusunda gayet başarılı süngerimiz! Yani sadece likit ya da kremsi yapıdaki ürünleri değil toz ürünleri de kullanabiliyorum. 
Günlük makyajımda süngerle kullandığım ürünlerden birkaçı:



Süngeri kuru halde de kullanmak mümkün ama o zaman ürünü biraz emebiliyor. Ben nemli haliyle kullanmayı daha çok seviyorum.. Ürünü direkt süngere almıyorum, önce elimle yüzüme bir miktar alıp süngerle dağıtıyorum. Böylece sünger ürünü pek emmemiş oluyor. Hatta toz ürünlerde böyle bir sorun hiç olmuyor, sıradan pudra fırçalarından çok daha kapatıcı bir şekilde uygulayabiliyorum.

Artık Türkiye'de de uygun fiyatla bulabileceğiniz bu süngere bir şans vermenizi tavsiye ediyorum.

Real Techniques Sünger için puanım: 4/5

Ürün hakkında diğer kızların yorumlarını okumak için;
Hassas-Karma Ciltler için Fatma'nın yazısı
Kuru-Karma Ciltler  için Sevgi'nin yazısı
Çok Kuru Ciltler için Bengü'nün yazısı

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...