20 Ocak 2015 Salı

Denedim Biliyorum: Isana Saç Maskesi

Denedim Biliyorum'da bu hafta bir saç ürünü var, Isana Saç Maskesi..
Rossmann'larda bulabileceğiniz bu saç kremi normal boyun yanında bir de 20 ml'lik deneme boyları ile satılıyor. En sevdiğim yanlarından biri de bu çünkü ürünü beğenmezseniz hem ürün hem de paranız çöpe gitmemiş oluyor.. 



Mat ve cansız saçlar için etkili yoğun bakım vaat eden bir ürün.. Benim saçlarımla ilgili tek endişem ombre uygulamasından sonra uçlarda oluşacak kırıklar. Her gün fön makinasına maruz kalıyorlar bu nedenle dışarıdan bakımla biraz desteklemek gerektiğini düşünüyorum. Normalde saçlarımı yıkadıktan sonra durulanmayan bakım yağlarını uyguluyorum, ısıya karşı daha etkili bir koruma sağladıklarını düşünüyorum..


Ürünle ilgili en sevdiğim kısım kapağını açtıktan sonra tersiyle tekrar kapatabilmek oldu.. :)

Bakım maskelerini de haftada bir kullanmak gerektiğini düşünüyor fakat üşeniyor ya da unutuyorum.. Bu nedenle bu tip bakım ürünleri hiç bana göre değil :( 
Yıkandıktan sonra hafifçe havluyla kurulanan saçlara uygulanan ürünü saçlarda 1 dakika bekletip arkasından bol suyla duruluyoruz. Benim kolay yağlanıp ağırlaşan ince telli saçlarım olduğu için tüm saçıma değil de sadece uçlarına uyguluyorum. Herhangi bir yağlanmaya neden olmuyor böylece..

Saç kremi gibi saçlara fazladan bir yumuşaklık vermiyor. Sorunlu saçlarım olmadığı için bende herhangi bir değişiklik yaratmadı. Saçlarım yıkandıktan sonra bile çok kolay tarandığı için, hiç bir ürün kullanmasam da yumuşak ve parlak olduğu için bu konuda da yorum yapamıyorum.. 


İçerik olarak da pek beğendiğimi söylemiyorum maalesef.. 

Fiyatı oldukça uygun, bu fiyata alabileceğiniz bir saç maskesi için oldukça başarılı ancak benim saçlarımda pek bir fark yaratmadı.. Kırılmalar için önlem amaçlı kullanıp bitireceğim bir ürün oldu.

Isana Saç Maskesi için puanım: 2/5

Ürün hakkında diğer kızların yorumlarını okumak için;

3 yorum:

  1. Saçlarının ekstra bakıma ihtiyaç duymaması büyük avantaj... seni tebrik ediyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Ombreden sonra benim de sac uclarim felaket kirildi, bir de gun asiri masa yapmam da pek yardimci olmadi tabii :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...