13 Ocak 2015 Salı

Denedim Biliyorum: Rituel de Beaute Isıtıcı Bant

Denedim Biliyorum'da buzzzz gibi havalarda bizi ısıtacak bir ürün var bu hafta!
Rituel de Beaute Isıtıcı Bant!


Eskiden elleri ısıtmak için ısı yayan ürünler vardı, bu ısıtıcı bantlar da aynı mantıkla üretilmiş. Tabi ki asıl amacı biz kadınların özel gün ağrılarını dindirmek..



Ürün paketinden tek kullanımlık 2 ayrı poşet çıkıyor. Ürünün arkasındaki jelatini çıkardığımız an, bant ısınmaya başlıyor. Isının 8 saat sürdüğü ve ciltle temas etmemesi gerektiği söyleniyor. Bu nedenle çamaşırın üzerine yapıştırmak gerekiyor.
Özellikle pms dönemlerinde hepimiz sıcak su torbasına ihtiyaç duyarız. Sıcak ağrıları hafifletir, rahatlatır. Bantlar sıcak su torbasının yerini tutmasa da özellikle dışarı çıkmak zorunda olduğumuz günlerde bu bantlar harika birer kurtarıcı oluyor. 


Ürünün mekanizması; içerisinde bulunan demir tozlarının, havayla temas ettiği anda oksitlenmesi sonucu ortaya çıkan ısıdan oluşuyor. Reaksiyon süresi yaklaşık 8 saat olarak belirtilmiş, bu sürenin sonunda yeniden ısınması mümkün olmadığı için her paket tek kullanımlık. Verdiği ısı oldukça hafif aslında.. Benzeri ürünlerde yaklaşık sıcaklık 50C civarında oluyor, bu ürünün de yaklaşık olarak bu sıcaklıkta olduğunu düşünüyorum. Cildin tepki göstereceği bir sıcaklık değil fakat aşırı hassas ciltliler için bir şey söyleyemiyorum.


İçerisindeki kimyasal kesinlikle ciltle temas etmiyor, hatta bir de çamaşır üzerine uygulandığı için bandın kendisi de ciltle temas etmemiş oluyor. Bu nedenle herhangi bir olumsuz etkisi yok. 
Son günlerde tez yazdığım için uzun saatlerimi bilgisayar karşısında geçiriyorum.. Bolca boyun ağrısı ve boyun tutulması yaşıyorum. İnce bir fular üzerine yapıştırdığım bandı boynumun ağrıya yerlerine uyguluyorum. Ağrılara oldukça iyi geliyor fakat boyun tutulmaları için daha fazlası gerek :) 
Hem verdiği uzun süreli sıcaklık hem de kullanım kolaylığı nedeniyle sevdiğim bir ürün oldu. Keşke biraz daha fazla ısınabilseydi!

Rituel de Beaute Isıtıcı Bant için puanım: 4/5

Ürün hakkında diğer kızların yorumlarını okumak için;
Hassas-Karma Ciltler için Fatma'nın yazısı
Kuru-Karma Ciltler  için Sevgi'nin yazısı
Çok Kuru Ciltler için Bengü'nün yazısı

Ürün Denedim Biliyorum köşesinde deneyip yorumlamamız için firma tarafından gönderilmiştir. Teşekkür ederiz!

1 yorum:

  1. bubu bende ne çok özledim bir bilsen!!

    bu arada bu tam bana göre ve tüm kadınlara :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...