23 Ocak 2015 Cuma

Kore Kozmetikleri İçin Adres: Wishtrend!

Alışverişi sevmeyen var mıdır? Pek sanmıyorum..
Does anyone not like shopping? I think "No!"

Kore kozmetiklerini bulabileceğiniz bir siteden bahsetmek istiyorum, Wishtrend! Kore kozmetik ve makyaj ürünleri gün geçtkiçe popülerleşiyor fakat özellikle Türkiye'de bu ürünlere ulaşabilmek pek mümkün değil. Wishtrend bu noktada devreye giriyor çünkü Kore kozmetik ürünlerini bize getiren harika bir web sitesi!
Today I wanted to share with you all a great website for Korean beauty products called Wishtrend
Korean beauty products are becoming more popular day by day. But they are not exactly available especially in our country, Turkiye. Wishtrend is a great website that offer Korean beauty products.

Wishtrend sadece büyük, bilindik markaları değil aynı zamanda Kore'de trend olan markaları da bizimle buluşturuyor. Üstelik 69$ üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti de almıyor. Wishtrend'i sevmemin en büyük sebeplerinden biri de Paypal kullanarak ödeme yapabiliyor olmamız. Çünkü benim en güvenli bulduğum ödeme şekli Paypal.
Wishtrend is offering products from big brands and the other brands that are trending in Korea. If your shopping price exceeds 69$, shipping is free! One of the best reasons for choosing Wishtrend is that they accept Paypal. I think this is the most safety payment option I have ever used.

Wishtrend'den ilk alışverişimi yaptım ve Original Pure Vitamin C20 Serum aldım.
My first experience on Wishtrend, I have bought Original Pure Vitamin C20 Serum.



+Includes Pure Vitamin-C 20%.                                             +%20 saf C vitamini içerir.
+ Whitening / Recovering trouble Scars.                                 +Beyazlatır ve yara izlerini iyileştirir.
+ Removing Blackheads.                                                        +Siyah noktaları azaltır.
+ Ranked the best selling item                                                 +2012'de Singapur'da en çok satılan ürün
in Singapore No.1 commerce. (2012)                                         olmuştur.
+ Ranked the best selling item                                                 +2013'te Japonya'da elektronik olarak en
in Japan e-commerce. (2013)                                                     çok satılan ürün olmuştur.

C vitaminin en önemli yararlarından bir de kollajen üretimini sağlayarak daha az çizgi ve kırışıklık oluşmasına sebep olmasıdır.
One of the most important benefits of Vitamin C, is the boosting of your collagen production which can result in less fine lines and wrinkles.

Bu pazartesi kullanmaya başladım ve sonuçları görmek için sabırsızlanıyorum!
I started to use C20 at monday. I am very excited to see the results..

Original Pure C20 Serum'u incelemek için tık tık!
Click to review Original Pure C20 Serum.

Siz de Wishtrend'e üye olmak ve alışveriş yapmak isterseniz, işte 5$'lık bonusunuz, tık tık!
If you want to sign up and shop on Wishtrend, here is my invitation code for 5$ bonus!
https://www.wishtrend.com:48598/?s=164301101

3 yorum:

  1. Kafamdaki tek soru işareti C vitamini güneşe karşı duyarlılığı arttırıp cildi inceltir uzun sürede leke oluşumu yaparsa:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ayrıntıları daha sonra yazıcam zaten ama ben de aynı şeyden biraz korkuyorum. bu nedenle sadece gece sürüyorum sabah yüzümü yıkar yıkamaz hemen güneş koruyucu sürüyorum. zaten suda çözünen bir vitamin olduğu için cildimden kolayca arınabiliyor. bir de okuduğum makalelerde e vitamini ile kullanıldığında foto koruma sağladığı söyleniyor, ben bu kutunun etkisini gözledikten sonra o şekilde kullanmayı düşünüyorum..

      Sil
  2. Merhaba, ben de Wishtrend sitesinden C20 serum ve Vitamin Sleep kremini alıp kullanmaya başladım, umarım sizin gibi iyi sonuçlar alırım. İnceleme yazımı okumak isterseniz http://ezgininizleri.blogspot.com.tr/2015/11/wishtrend-siparislerim-geldi-ilk-deneme.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...