25 Temmuz 2014 Cuma

Denedim Biliyorum Çekiliş Sonucu

Merhaba Dostlar,
Öncelikle bizlere verdiğiniz destek ve çekilişimize olan ilginiz için çok teşekkür ederiz.
Oldukça fazla katılımlı bu çekilişi hem planlarken hem de dikkatle takip ederken eminiz sizlerde bizim kadar çok heyecanlandınız. Şimdi ise sıra heyecanımızı paylaşmaya yani “Denedim Biliyorum Çekilişi”nin sonucunu açıklamaya geldi.
Çekiliş yapmanın zorluğunu bir kere daha fark ederek bütün katılımları ve linkleri hepimizin tek tek kontrol ettiğinden emin olabilirsiniz.
Zaten sonuçları bu kadar geç açıklamamızın sebebi de bu.
Daha fazla uzatmayacağız ve işte kazanan:



Evet görselden de görüldüğü üzere kazanan sevgili MERVE YILDIZ!!
Tebrik ederiz ve en kısa zamanda bizimle iletişime geçmeni bekliyoruz.
Bunun için lütfen Shewgy ile iletişime geç.
Kaybedenler lütfen üzülmesin, yakında harika sürprizlerle burada olacağız.
Bizi takip etmeye devam edin…

2 yorum:

  1. Tebrikler :)
    bu arada blog çekilişime beklerim :)
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
  2. Canimm ben sonucu daha yeni gordum ya uyanir uyanmaz aldigim en guzel habwr suan. Dordunuzede cok tesekkur ediyorum cok dusuncelisiniz. Hep sizi hatirlayarak kullanacagim. ♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...