1 Temmuz 2014 Salı

Ne Giydim -3- Summertime Sadness


Bugün 1 Temmuz. Yazın ortası! Ankara'da hava hala o kadar garip ki.. Gündüzleri aşırı sıcak, geceleri bir yaz gecesi için fazla serin, hatta soğuk! 
Yazın geldiğini de pek anlayamadık, günde iki mevsimi birden yaşamaya alışıyoruz galiba..
Benim için tatile gidilmeyen bir yaz, yaz sayılmaz. Lana Del Rey'in Summertime Sadness şarkısını ben böyle yorumluyorum.. Henüz tatile gidememiş Ankaralı'nın dramı olarak tercüme ediyorum..
Bu kombin de bu şarkı da size ve bana, hepimize gelsin! Tatildekiler dinlemesin lütfen!


Gömlek: H&M
Şort: Stradivarius
Ayakkabı: H&M
Çanta: H&M
Bileklikler: Shining Wishes
Kolye: Ebay
Gözlük: Ray-Ban

7 yorum:

  1. kesinlikle haklısın, şu an Ankara'da summertime saddnessi iliklerime kadar hissediyorum :/

    Bu arada kombin yine harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim! ben de giyinip süslenip okula gitmekle avutuyorum kendimi, yoksa çekilmiyo ankara! :(

      Sil
  2. Ankara da hava garıp gercekten olsun yazı duusnup mutlu olmak lazım gercı Hazıran bıttıı..neyse kombın nefıs cok begendım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim kelebeğim, gerçekten öyle tatil zamanı hayalleriyle yaşıyorum şu an, gün sayıyorum :)

      Sil
  3. Bende yaz deyince ilk aklima gelen deniz kenarinda tatil :D Sarki harika, sesine bayiliyorum zaten :) Great Gatsby filmi icin söyledigi sarkiyi zamaninda yüzbinkez dinlemisimdir, Will you stillllll loveee meee whennn i´m no longer younngggg and beautifuuuuuul :D

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım minnoşum kombinine ^^

    YanıtlaSil
  5. Kombini çok beğendim. Ama o sarı cantaya bayıldım. Harika. Blogunu takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...