8 Temmuz 2014 Salı

Victoria's Secret Midnight Dare Raspberry & Sandalwood

Güzel kokuya olan zaafımı bilmeyen yok.. Victoria's Secret da son zamanlarda keşfetmeye bayıldığım markalardan..

Daha önce bu yazımda Forbidden Vanilla'dan bahsetmiştim. O gün mağazaya girip her kokuyu omzumuzdan bileğimize kadar sıkıp denemiştik Fatma'yla. Ben Forbidden Vanilla almaya karar verip, kasada ödeme yaptığım sırada ilk sıktığımda dikkatimi çekmeyen ama onca koku arasından sıyrılıp burnuma gelen, durdukça güzelleşen Midnight Dare'i de almadan çıkamadım!



Çok meyveli kokuları sevmediğim için ilk sıktığımda bu kokuyu pek sevmemiştim. İçeriğindeki ahududunun tatlı ve meyvemsi kokusu yoğun gelmişti. Fakat tenimde durdukça sandal ağacının o hafif odunsu kokusuyla birleşince harika bir kokuya dönüştü!


Bu kokunun bana hatırlattığı şey; GÜNEŞ!
Evet, güneş! Sıcacık, tam bir yaz kokusu bence.. Belki biraz güneş yağı, güneş kremini anımsatıyor.. Yaza aşık biri olarak bu kokuya da bayıldım.

Body mist olması ise yazın çok daha iyi bir seçenek. Yaz aylarında parfümü fazla bışanlar için ideal bir seçim. Tüm vücudunuza uygulayabildiğiniz hafif bir koku, aynı zamanda içeriğindeki Aloe Vera ve papatya özleriyle nemlendiriyor ve cildi sakinleştiriyor. Üstelik buzdolabında saklayıp, serinlemek için de kullanılabilir!
Kalıcılığı da gayet iyi, özellikle banyodan sonra uygulandığında gün sonuna kadar üzerinizde kalıyor. Gerçi bu tamamen kişinin cilt tipiyle parfümün uyumuna bağlı ama bu bendeki durum. :)


İçeriğinin temiz olmadığını bir kez daha yineliyorum. Bir de içerik temiz olsa tadından yenmezdi sanırım! :)
Ben bayıla bayıla kullanıyorum, Victoria's Secret'ın body mistlerini size de tavsiye ediyorum! Bence parfümlerinden çok daha başarılı. Kısa zamanda daha çok çeşit, daha otantik kokular bekliyorum!

Victoria's Secret mağazası Next Level AVM'de giriş katta, indirimlerini kaçırmayın derim!

3 yorum:

  1. Bayılıyorum VS Body Mistlerine :) sürekli aldığım kokular, ben de blogumda paylaşmıştım, özellikle yaz aylarında ağır parfümlerden ziyade bu spreyleri daha çok tercih ediyorum, çok güzeller,güle güle kullan,
    sevgiler, lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) yazın body mist harika gerçekten, parfümden vazgeçirdi beni :)

      Sil
  2. Ne almadan çıkamadın mııı :D Neyse bişi demiyorum şekerlemem sen anladın beni :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...